Announcement

Collapse
No announcement yet.

1/8 motor/esc i HPi blitz??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1/8 motor/esc i HPi blitz??

    Hei lurer da på å sette en 1:8 motor i en hpi blitz. tenkte å lage en "Gate" bil å liker blitzen så derfor tror jeg at det er den jeg vil gjøre det med:P men lurte egentlig på om det er muligt å dytte inn en 1:8 motor!

    veit ikke hvor mye "større" 1:8motorn er men hvis den ikke er bredere så passer den jo! lengden er det masser å ta av...


    TM
    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

  • #2
    Mamba monster skal vel passe fint? Den jeg vurderer i min strike. Har 8.5t ECSPEED combo i den nå.
    Var å testet med 3s. Da r?vnet det ene bakhjulet når jeg ga full gass. Hehe. tåler 3s uten å bli veldig varmt.
    Kurt Andersen , Rc Addicted

    Comment


    • #3
      Originally posted by mrtical View Post
      Mamba monster skal vel passe fint? Den jeg vurderer i min strike. Har 8.5t ECSPEED combo i den nå.
      Var å testet med 3s. Da r?vnet det ene bakhjulet når jeg ga full gass. Hehe. tåler 3s uten å bli veldig varmt.
      Det jeg tenke på...at det ikke ble for varmt å at det iaf tåler 3s xD

      og siden det er gate bil så er jo mest muligt fart det jeg sikter etter:P

      TM
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

      Comment


      • #4


        den du tenkte påå?

        tm
        ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

        Comment


        • #5
          1.8 mamba monster motor passer ikke i blitz, men 1.10 mamban passer jo, den blir jo som flux systemet. 1.8 motor er myee større en 1:10 og veier 1000ganger mer( litt overdrevent den siste)

          Comment


          • #6
            Yep, den ja. Men jeg handler mest på elefun, og di har bare 2200kv combo så hadde nok blitt den antar jeg. Men må si ECSPEED 8.5t Combo funker flott i strike'n.
            Trenger ikke mer fart eller aks igrunn. Klarer ikke kontrollere den med full gass uansett. Kjører da 20t-90t giring.
            Men som alle andre, man vil ha det v?rre. Hehe.
            Kurt Andersen , Rc Addicted

            Comment


            • #7
              Originally posted by BSS View Post
              1.8 mamba monster motor passer ikke i blitz, men 1.10 mamban passer jo, den blir jo som flux systemet. 1.8 motor er myee større en 1:10 og veier 1000ganger mer( litt overdrevent den siste)
              Mamba Max er ikke beregnet på offroad. Mamba Monster 2650kV burde vel passe greit i Blitzen. En av de KD36 L-motorene til ~$28 hos Hobbyking burde vel gå bra også, ihvertfall med tanke på prisdifferansen. XL-motorene er beregnet på større 1/8 biler. Ulempa med stor motor er jo at bilen blir veldig baktung.
              Last edited by >Jonas<; 2 September 2010, 14:52.
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

              Comment


              • #8
                Da fikk vi avklart det jahh. :-p
                Kurt Andersen , Rc Addicted

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X