Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dekkvalg på slash 4x4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dekkvalg på slash 4x4

    hei er det noen her som har noen erfaringer med dekkvalg på slash 4x4, blir kjørt mest på sand/grus og jord/gjørme.
    Og er det noen som har prød med forskjellig dekk på for aksel og bak aksel?

  • #2
    Kanskje disse vil vekke interesse hehe

    http://prolineracing.com/tires/inter...w/memory-foam/

    Vet ikke om de er kommet til norge ennå, men du kan jo høre med modellers.com i tønsberg om de kan skaffe
    En hobby kan ikke måles i penger, men i verdien av hva det gir deg.
    sigpic

    Comment


    • #3
      crawler dekk i str 2.2 på en SC traxxas slash 4x4 med felg str 2.2/3.0 blir vel litt feil...? eller....

      Comment


      • #4
        Får 2,2" felg til slash og vettu hehe



        bare og gjøre det enkelt og søke på slash 2.2" så finner du litt av hvert

        Men vet ikke om noen plass hertillands som selger 2,2" felger til slash.
        En hobby kan ikke måles i penger, men i verdien av hva det gir deg.
        sigpic

        Comment


        • #5
          2,2" går ikke på Slash 4x4. Jeg bruker PL Bow Tie på min, og de fungerer bedre på løst underlag enn de originale.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • #6
            har ikke sett noen 2.2 med + 25mm offset enda så da... har noe switch dekk liggene, kan jo prøve de også.

            Comment


            • #7
              ved kjøring på grus/jord/gjørme, er det da anbefalt med myke eller harde dekk innlegg???

              Comment


              • #8
                Litt OT på min egen tråd her, er dte noen som har noen forslag til diff oljer på slash 4x4?

                Comment


                • #9
                  Til banekjøring?

                  10k front
                  7k bak
                  65k - 100k center
                  Stabilisatorstag

                  Mens til bashing, go stock, etter min menig
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • #10


                    For racing så er vel Bow-Tie og Caliber bra dekk, mens for bashing blir det litt anderledes, da de orginale dekka ikke er så værst
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • #11
                      blir vel mest bashing over alt. har også en center diff, men litt usikker på om jeg skal montere den inn igjen, syntes at bilen blei så rar å kjøre. hvet ikke hva den er satt opp med orginalt men, klemte inn mugen 100.000 silicone difff oil nettop. syntes den ikke blei noe voldsomt tregere.

                      Også kommer ett "nobe" spørsmål.. når du skriver 10k mener du da 10.000 ?

                      Comment


                      • #12
                        ja riktig
                        10000 = 10k osv

                        Det har jo med fordelingen av kraft forover og bakover. Men med en centerdiff så kan man prøve seg fram litt med forskjellige diff oljer og finne en man selv liker.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • #13
                          noen som vet hva standard "olja" i fram diffen er?

                          Comment


                          • #14
                            Bare for å vekke tråden igjen.
                            Noen som har funnet gode basher dekk?

                            Jeg er veldig fornøyd med Stampede dekk.
                            er 2.8 felg, så det går fint.
                            Er en del bredere enn org Slash dekk også, som gjør at bilen flyter bedre.
                            Veigrepet syns jeg forbedret seg , samt fremkommligheten
                            Kurt Andersen , Rc Addicted

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X