Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas 1/10 4x4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Traxxas 1/10 4x4

    Hei
    jeg lurer på om noen kan anbefale meg pinion gir til slash 4x4 for å øke farten hva burde jeg ha av girv osv

  • #2
    Hvilket batteri bruker du?
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • #3
      Hei
      Jeg bruker standar batteriet som fulgte med..
      Men kommer til å gå over til 2s 7.4v/5000 mah lipo batterier.etter som jeg sitter med 4 stk av de

      Comment


      • #4
        Da vil du få litt bedre ytelse. 3S igjen blir ganske annerledes, og da burde man nesten gire ned igjen. Hvilken utgave har du? På Platinum/Ultimate følger det med to ekstra spur (50 og 52T), tror ikke det gjør det på RTR. Da kan du jo evnt prøve 15T pinion.
        Team RC Companiet - Minicupen.no
        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

        Comment


        • #5
          Hvordan kan jeg finne ut hvilken utgave jeg ar da??Kjøpte den av en i Moss som hadde tatt den inn fra statene..Er litt grønn på elektro biler..bare jørte Nitro og Bensin.Men fikk den til 2000,- komplettå ikke en ripe noen steder..Så kan vel ikke klage på det da

          Comment


          • #6
            RTR blir levert uten alu huber, swaybarer, senterdiff med mer. Så ser du ikke noe blått på bilen, så er det nok en RTR.
            Team RC Companiet - Minicupen.no
            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

            Comment


            • #7
              Aha da er jeg med nei er ikke noe blått på bilen..kun overførings staget..Men er det lønsomt å bytte til alu i steden??

              Comment


              • #8
                Alu huber bak er greit å ha, ellers er det ikke noe som er nødvendig.
                Team RC Companiet - Minicupen.no
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X