Announcement

Collapse
No announcement yet.

Durango DESC410R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dette høres bra ut gleder meg til den bilen kommer nå


    Mvh

    Asim
    Mustit RC
    www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

    Comment


    • #17
      Originally posted by dMon View Post
      Enkelte deler var svake pga støpeform. Servo saveren og spindler var dårlig de første rundene de lagde. Men etter at 410R ble lansert har alt blitt mye bedre. Min servosaver er nå et år gammel. Diffhusene har aldri blitt bytta. Samme med bulkhead fremme.
      Om det finnes noe negativt å si om plasten er den nesten for sterk. På 410 tåler bærearmene nesten mer enn pinnene som fester dem...

      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Bærearmene tåler MER enn pinnene ja! Hadde problemer med servosaver før jeg også, men ikke byttet på månedsvis nå!

      De oppgraderinger som er kommet i ettertid har fått bort svakhetene på disse bilene.

      Bulkhead front (og delvis rear) er de største svakhetene nå, men sjelden de ryker uansett så er ingenting å tenke på!

      Får ikke fullrost Durango nok, er knallfornøyd!

      Gear/diffene er konge!

      Bra Mustit, go selling Durango!

      Comment


      • #18
        Siste info fra grossisten
        Vi får håpe at den kommer til avtalt tid og at det ikke blir ytligere forsinkelser.

        "Latest info is that the long awaited TD SC will start shipping after the Chinese NewYear. This would mean the 7th of February
        so in slightly over a week. This means the kits are in Europe withinn 2 weeks."
        www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

        Comment


        • #19
          Hvordan ligger vi ann her?
          Pengene brenner i lomma...


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
          OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
          Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

          Comment


          • #20
            Da er den endelig her til lands, Mustit har fått inn biler.

            Begynner å nærme meg ferdig med en jeg bygger for Asim, grom bil. Utrolig smooth drivverk og dempere på den..

            Tror SC kan bli en spennende klasse til sommern, mange gromme biler på markedet nå





            Team Mustit RC
            - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

            Comment


            • #21
              Durango sin DESC410R er noe helt annet enn Traxxas sin slash
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X