Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Losi ten-scte 4wd short course

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Team Losi ten-scte 4wd short course

    Losi has performance you can depend on. Losi RC cars, RC trucks, and RC buggies leverage innovative designs with scale realism perfect for racing with friends or competing.




    Jeg skal holde ut 1 mnd
    Må si denne kom akkurat i rett tid.
    Er jo flere som kaster seg på denne bølgen nå, og durango sin både ser bra ut, samt koster kroner.

    Losi vet jeg hva er, så denne er safe hos meg ihvertfall
    Last edited by estereo; 20 January 2011, 22:53.
    sigpic

    Team Xray

  • #2
    Testa bilen igår på innebanen i Moss. Virker ok, men er kanskje litt tung ( veier 0,5 kg mer enn jr´sin slash 4x4 )
    Er problemer med diff pinner på denne bilen, står endel om d på rctech. Losi har glemt å herde de.....
    Tok ut mine fra senterdiffen igår, og jepp var skikkelig grader på de etter 5-6 pakker. Har du ny bil prøv å herde de selv !
    Click image for larger version

Name:	IMG_0004.jpg
Views:	1
Size:	20.3 KB
ID:	772212
    Tor Erik Wold Futaba 4PK Xray T4 Losi Ten SCTE

    Comment


    • #3
      Etter 6 pakker i dag sjekket jeg midtdiffen. Pinner og drev så ut som nytt, ingen grader e.l på pinnene.

      Jeg hadde 20000cst i den.

      P.S Jeg "kjørte inn" diffene ca 5 minutt før jeg kastet bilen på teppet.
      sigpic

      Team Xray

      Comment


      • #4
        Fikk akkurat nye diff pinner fra Losi, men hva slags olje bør jeg bruke i de forskjellige diffene ?? Ikke kjørt så mye buggy eller SC før se

        Tipper jeg kommer til å kjøre mest hjemme på belegningstein med litt hopp og sprett , samt mulig teste buggy banen i Sp.berg etterhvert.......
        Tor Erik Wold Futaba 4PK Xray T4 Losi Ten SCTE

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X