Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe SC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøpe SC

    Vi ska prøve å få laget en liten SC-cup i hjemmeklubben min til sommeren, men jeg har ikke noe å kjøre med... Ser det er mange som kjører Blitz, andre sverger til Slash, har blitt anbefalt både Ansmann, Team Associated osv... Er det noen som kan gi meg overbevisende argumenter (ikke bare "fordi den er best") for hvilken truck som kan være aktuell? Virker som det blir flest med 2WD, så da er nok det løsningen jeg går for også

    Ser gjerne at jeg må sette den sammen sjøl, da blir jeg mer kjent med bilen før jeg kjøre ihjel deler på den...
    Capt. Slow
    Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
    Team GoSlow

  • #2
    Er vel stort sett de det står mellom da siden du helst vil bygge selv.

    The best and most up-to-date source of RC car, truck and drone news, reviews, videos, and a lot more. For bashers! By bashers!

    The best and most up-to-date source of RC car, truck and drone news, reviews, videos, and a lot more. For bashers! By bashers!


    John Henning Østbye
    Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

    Comment


    • #3
      synes det er stor forskjell om den skal brukes til racing eller til bashing.
      Bashing => Traxxas
      Racing => noe ala Team Associated eller blitz

      Grunnet vektfordeling, høyde over bakken og hvordan de ser ut til å kunne jobbes med.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • #4
        Ta en titt på denne:

        Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
        OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
        Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

        Comment


        • #5
          Originally posted by dMon View Post

          Den er skikkelig tøff den der, men den har trekk på litt for mange hjul
          Capt. Slow
          Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
          Team GoSlow

          Comment


          • #6
            Det er vel ikke værre enn å plukke den fra hverandre når du får den, for så å bygge den opp igjen?

            Jeg funderer også litt på om Losi XXX-SCT kan være en bra bil. At den kommer som bind-n-drive er jo også kjekt for oss med Spektrum radio.
            Last edited by >Jonas<; 21 February 2011, 19:27.
            Team RC Companiet - Minicupen.no
            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X