Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking Short Course

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hobbyking Short Course

    Heisann Noen som har denne bilen?:
    Erfaringer?
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

  • #2
    Hei

    Ultimaterc på youtube har testet denne og han var fornøyd. Må nok ha nye dekk, jeg ville da gått for 1\8 bugge dekk med en overgang
    Slash 4x4 Ultimate , Night Crawler

    Comment


    • #3



      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • #4
        Takk takk
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #5
          Har bestilt meg en sliken, håper den skal gi litt morro iaf Kanskje jeg blir bitt av SC basillen ?

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • #6
            Originally posted by Retteråsen View Post
            Har bestilt meg en sliken, håper den skal gi litt morro iaf Kanskje jeg blir bitt av SC basillen ?

            Retteråsen
            Konge Eg har hatt min nå i snart 10 måneder, og eg kan ikke si annet enn at eg er veldig fornøyd! Den er billig, tåler MYE og holder seg bra på veien, også på banen Eneste eg har røket på den med hard kjøring: 1 karroserifeste (0.50 dollar) 1 bærearm (ca 1.5 dollar) og 1 diff ( 5 dollar). Ja, det må regnes med at det på off-road biler kan ryke endel, men dette er altså det eg har røket

            Bilen er jo spesielt kjekk på snø/is, men sin 4wd
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • #7
              Jepps, derfor jeg kjøpte den. Pga litt vinter kjøring Ja offroadere har tendens til å spise litt mer deler enn andre, har bestilt med bærebruer allerede tenkte det var lurt..

              Godt å høre det ikke er helt katta i sekken da hehe
              Gleder meg, er den orginale motorcoboen kraftig nok synes du? Eller skulle du ønsket deg mer power?

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • #8
                Originally posted by Retteråsen View Post
                Jepps, derfor jeg kjøpte den. Pga litt vinter kjøring Ja offroadere har tendens til å spise litt mer deler enn andre, har bestilt med bærebruer allerede tenkte det var lurt..

                Godt å høre det ikke er helt katta i sekken da hehe
                Gleder meg, er den orginale motorcoboen kraftig nok synes du? Eller skulle du ønsket deg mer power?

                Retteråsen
                Ja, eg synest den er kraftig nok
                Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                Comment


                • #9
                  Supert, håpet på det jeg også
                  Gleder meg ennå mer nå!

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • #10
                    Kompis av meg kjøpte den bilen der. Esc`en gikk opp i røyk etter 5.min. Hobbyking kvalitet :P



                    Der har du gromt sc oppsett ^^
                    John Henning Østbye
                    Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                    Comment


                    • #11
                      ryker regulatoren kjøper man heller med http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=8993
                      denne har holdt lenger enn noe castle elektronikk jeg har hatt!
                      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by scrucky View Post
                        Kompis av meg kjøpte den bilen der. Esc`en gikk opp i røyk etter 5.min. Hobbyking kvalitet :P



                        Der har du gromt sc oppsett ^^
                        Nå tror eg ikke du skal tro for hardt på dei "skikkelige" oppsetta dine... Castle har endelig bra escer og motorer, samme med andre svindyre produsenter som novak, lrp, nosram og speed pasion. MEN, min erfaring er at desse billige frå hobbyking holder bedre, og lengre enn desse dyre. Så, som han ovenfor sier her, hobbyking sine er flere ganger så billig som andre, og som regel holder dei bedre
                        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X