Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke forbedringer til Rustler VXL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke forbedringer til Rustler VXL

    Hei,

    Vet jeg har sett lignende tråder som dette før men klarer selvfølgelig ikke å finne dem igjen.

    Skal handle litt småtteri fra amainhobbies.com og vil gjerne kjøpe litt deler som forbedrer og gjør bilen mer solid. Det jeg lurer på er hva er det som er viktigst å bytte ut og om det er noe som absolutt bør være aluminium. Om det er bedre å ha deler i plast så gjør jeg det. Alu ser ofte bedre ut men utseende er ikke viktig visst det er ubrukelig Dessuten er det mye dyrere.

    Det jeg har kommet på så langt som kan være lurt er RPM A-arms(litt usikker hva disse heter på norsk ) og støtdemper tårn.
    Aluminium caster block, front bulkhead og støtdemper topper.

    Er det noen av disse alu delene som egner seg bedre i plast?
    Og hva med bearing carriers (også her usikker på norsk navn...)? Er det noe som har en tendens til å ryke?

  • #2
    hm...rpm e bra,men må sei at mitt inntrykk av den bilen(har hatt den) e at den tåle temmelig masse bank... so eg ville nok gjerne berre oppgradert ettekvart når ting ryker..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Hehe. Har fått inntrykk av det jeg også ja

      Bare fristende å legge ting i handlevogna når man er inne der og kikker Også blir det litt billigere der enn fra norske nettbutikker senere. Ikke mye vits å bestille en del eller to fra USA når det ryker.

      Men får tenke litt på det. Kan hende jeg bare ender opp med noen alu deler for utseende sin del
      Har fått på rpm front fanger nå da så den tåler enda litt mer juling

      Comment


      • #4
        det e sant...kjekt å oppgradere.. men på smådela e jo liquidrc vært å sjekke ut...99cent i frakt,so billigare frakt enn norske butikka...har vel litt til rustleren dei og...
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Wow. Det kan man ikke klage på. Handlet noe derfra så du vet at det er en seriøs side?

          Comment


          • #6
            har handla masse derfrå... ingen problem...sende karosseri for 99cent og dei.. ser dei har endel rpm til rustler der og..a-armer osv..
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              Kult. Skal sjekke den siden. Takk for tipset

              Comment


              • #8
                har masher dekka og dei...
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  Hehe

                  Hvordan er det med leveringstid? Får du pakke sporing på sendingene?

                  Comment


                  • #10
                    får stort sett sporing ja...dei e som regel raske,ca 1 veke...
                    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X