Announcement

Collapse
No announcement yet.

batteriplugger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • batteriplugger

    heisann lurte bare på åssen type batteriplugger folk brukte ..
    om det er noen som er bedre en andre ..

  • #2
    Noen er bedre enn andre, men det kommer litt ann på bruksområde og hvilke typer batteri du bruker opptil 2s fungerer deans-koblinger veldig bra. Men for 3s Lipo og opp er det vel EC3, EC5 , HXT eller XT60 som er mye brukt.

    Men om du sier hva du skal bruke de til er det litt lettere å peke i rett retning
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #3
      jeg bruker ec5 på 2s lipo.. vet ikke hvorfor men liker ikke deans :S

      Comment


      • #4
        Eg bruker mye forskjellig... I grashopperen min, drifteren, samt semien min, bruker eg Tamiya (vet at det er ein drittplugg). Også bruker eg Traxxas plugg i traxxas bilene mine. I bilene eg bruker i løp, bruker eg 4mm banan plugger. Dette er billige, enkle å lodde, gir god kontakt, samt at de varer lenge Brukte litt deans plugger før, men etter at deans pluggene mine på 2 løp, tullet seg, så eg bruker som sagt corally eller banan plugger nå

        Har du bruker mange forskellige plugger opp gjennom årene, tamiya, deans, traxxas, og banan plugger. Eg mener at bananplugger og traxxas plugger er best. Men skal du lodde mindre enn 10 AWG, så blir begge for trange, der ville eg kanskje brukt 6mm bananplugger
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X