Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke Lipo 3S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke Lipo 3S

    Hvilke 3S lipo bruker dere i f.eks Traxxas Slash 4x4???
    Hører så mye forskjellig om hardcase eller ikke.... I touringen bruker jeg bare 2S hardcase.
    Ser Turnigy har noen nano-tech i 2S2P, vil det gi meg noe mer en 2S?? Ser jo og at di har endel 3S men det er jo ikke hardcase....
    Så legg gjerne med link til hva dere bruker
    På forhånd takk
    Espen Jensen
    -----------------------------------------------------
    Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

  • #2
    Hobbyking.com
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      Ingen over ingen ved siden Hobbyking.com
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #4
        Greit nok, men bruka dokker hardcase eller ikke til bashing???
        Espen Jensen
        -----------------------------------------------------
        Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

        Comment


        • #5
          eg bruka begge deler,men har kun kjøpt hardcase i det siste til sånt bruk..er 3s hardcase og på hobbyking,men då zippys..
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #6
            Gammel tråd., men spørsmål? Ser at det blir $67 i frakt fra første LiPo batteri fra Hobbyking. ca 2 ganger prisen på et batteri.
            Blir jo fortsatt lønnsomt... men når moms er lagt på og tollgebyr, så begynner det å bli veldig likt norske prisen...
            Ergo må man kjøpe mange om gangen... eller annet sted...?

            Comment


            • #7
              Lurer på hvilket batteri du skal handle til den fraktprisen???
              Du MÅ bare passe på at du handler fra HK og IKKE tyskland, usa eller australia!!!!!! Handler du fra andre en HK så blir frakta dyrere
              Har nettopp lagt et Nano-Tech 2S i kurven og billigste frakt er på $9,99 og ems på $34,61
              Hvis du ser rett nedenfor der du velger frakt i utsjekken så kan du velge hvilken tollverdi pakken skal ha.. Men IKKE velg 0,- da blir den stoppet.
              Blir jo bare moms og gebyr hvis verdien på produktet er over 200,- nkr og min erfaring er at det tar svært lite lengre tid med air-mail enn ems, noen dager riktignok men ikke mange, har alltid tatt ca 8-10 dgr med air-mail for meg.
              Bare å spørre om du lurer på noe mer.
              Espen Jensen
              -----------------------------------------------------
              Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

              Comment


              • #8
                Hei

                Har spurt om dette i en annen tråd, men våger meg til å spørre også her. De forskjellige 3S lipo`ene har forskjellige C verdi. 20C 30C osv... hva slags forskjell utgjør det?

                Og takk for råd. Fant det ut når jeg så samme batteri fantes på annet lager og da var fraktprisen en HELT annen.
                Ang dette med toll%verdi... å sette 0 vil jo vært mistenkelig.. men hva ...bør man sette... hvis man kjøper 4 batterier til verdi av ca $120 + £27 frakt. Er det i feltet discount code man sier at det er verdt f.eks $30 ? Som blir under 200?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by MortenH View Post
                  Hei

                  Har spurt om dette i en annen tråd, men våger meg til å spørre også her. De forskjellige 3S lipo`ene har forskjellige C verdi. 20C 30C osv... hva slags forskjell utgjør det?

                  Og takk for råd. Fant det ut når jeg så samme batteri fantes på annet lager og da var fraktprisen en HELT annen.
                  Ang dette med toll%verdi... å sette 0 vil jo vært mistenkelig.. men hva ...bør man sette... hvis man kjøper 4 batterier til verdi av ca $120 + £27 frakt. Er det i feltet discount code man sier at det er verdt f.eks $30 ? Som blir under 200?

                  Ser du har fått svar på C rating i en annen tråd...

                  Der på Customs Decleration når du sjekker ut kan du velge mellom 10-20-30-40-50-60-70-80-90-100% ... pleier å velge det som gir 20-30$

                  forresten så har de flysky radioene på hobbyking... sparer jo litt frakt om du kjøper det derfra samtidig...
                  Last edited by SAVAGEry; 7 July 2012, 10:28.
                  Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                  Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                  Comment


                  • #10
                    Kan dere ikke svare på C-verdien i denne tråden da jeg ikke finner den andre?
                    Slash 4x4 Platinum, 3S lipo.
                    Multiplex FunCub 3s

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Torsen View Post
                      Kan dere ikke svare på C-verdien i denne tråden da jeg ikke finner den andre?
                      Mer C= mer power og kraft. Altså, lurt å ha litt C-verdi. Rundt 30-40 er greit..
                      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                      Comment


                      • #12
                        Her har du tråden din: http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...ektrobil/page4
                        Espen Jensen
                        -----------------------------------------------------
                        Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X