Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turnigy 1/16 Short Course VS Traxxas Slash 1/16 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turnigy 1/16 Short Course VS Traxxas Slash 1/16 ?

    Ser at hobbyking har ute ein 1/16 Turnigy Short Course bil. Bilen er i likhet med Traxxas sin 1/16 Slash, børsteløs, og 4WD, samt skala 1/16. Men er den like god?
    Det er ihvertfal eit BILLIG alternativ, til slashen, link: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...mp_System.html
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

  • #2
    Har hørt den fra HK er noe skvip... Må kunn kjøre i gress og asfalt.. Kommer vist mye stein inn i pinion/spur giret.
    En slik bil hadde jeg bare kjøpt til en guttunge. Eller til meg selv og ødelagt den på første tur.

    Sjekk youtube, ligger endel review's på den der.
    Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

    Comment


    • #3
      Hvor "lik" er den, snakker vi blåkopi slik at deler o.l passer rett over?
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #4
        Nei traxxas deler passer nok ikke her

        Jeg hadde nok ikke kjøpt noe slikt på HK. Fly er greit. Bil er sucky sucky 5 dollar. For å sette det litt på spissen.
        Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

        Comment


        • #5
          Originally posted by Wicked View Post
          Nei traxxas deler passer nok ikke her

          Jeg hadde nok ikke kjøpt noe slikt på HK. Fly er greit. Bil er sucky sucky 5 dollar. For å sette det litt på spissen.
          Er det noen som noensinne har sagt nei til en Sucky Sucky for 5 dollar da Neida bare kødder, kunne ikke la den gå forbi u-kommentert Men synest jo nesten noen burde prøve en for gøy
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment


          • #6
            Bilen koster kun 70 dollar. Da er det nesten verdt å prøve Men har allerede over 20 biler her, så det får noen andre gjere
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • #7
              kosta faktisk berre 57 dollar..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                Originally posted by carish View Post
                kosta faktisk berre 57 dollar..
                Så dei 3 dollarane var viktig for deg?
                Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by andjoh View Post
                  Så dei 3 dollarane var viktig for deg?
                  Heheh ein dollar her ein dollar dær
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • #10
                    hm..i mitt haud e no forskjellen på 70 og 57 13,ikkje 3..
                    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                    Comment


                    • #11
                      88 dollar eller 475.- med den rimligste frakten. Er jo ikke så my peng det, men jeg vet at tingen sikkert vil ha et eller annet ødelagt etter første turen... Og da må en bestille deler helt fra ChingChong... Vet ikke helt om det er værdt det..

                      Og en annen ting... Godt du ikke er ferdig med skolen ennå andjoh! *mobb mobb*
                      Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Wicked View Post
                        88 dollar eller 475.- med den rimligste frakten. Er jo ikke så my peng det, men jeg vet at tingen sikkert vil ha et eller annet ødelagt etter første turen... Og da må en bestille deler helt fra ChingChong... Vet ikke helt om det er værdt det..

                        Og en annen ting... Godt du ikke er ferdig med skolen ennå andjoh! *mobb mobb*
                        Stille i fjøset
                        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by john_erlingbakke View Post
                          Stille i fjøset
                          ahaha, ja for du kommenterte bare om de 3 dollhåra også.

                          Lett å gå hus forbi
                          Uansett, så syntes jeg Andreas burde skaffe seg en. Han har jo over 20 biler, så 1 til spiller jo liten rolle. haha.
                          Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Wicked View Post
                            ahaha, ja for du kommenterte bare om de 3 dollhåra også.

                            Lett å gå hus forbi
                            Uansett, så syntes jeg Andreas burde skaffe seg en. Han har jo over 20 biler, så 1 til spiller jo liten rolle. haha.
                            Støttes og vil du ha vbilder av Revon kan du gi meg en pm
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                            Comment


                            • #15
                              Nei, denne blir IKKE bestilt av meg
                              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X