Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turnigy 1/16 Short Course VS Traxxas Slash 1/16 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Joda, du må det nå, det har vi andre avtalt
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #17
      Originally posted by john_erlingbakke View Post
      Joda, du må det nå, det har vi andre avtalt
      Hehe Click image for larger version

Name:	316988_276075179070722_100000047251152_1270530_3908777_n.jpg
Views:	1
Size:	39.7 KB
ID:	774496
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #18
        Mye biler ja... Hadde endel biler selv, men har kvitta meg med meste parten. Når man har så mye biler, så blir denne hobbien nesten et ork Hverfall for meg. Skal bare holde meg til 3-4 biler nå. Da blir også valget's kvaler minder når man vil ut å kjøre
        Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

        Comment


        • #19
          Originally posted by Wicked View Post
          Mye biler ja... Hadde endel biler selv, men har kvitta meg med meste parten. Når man har så mye biler, så blir denne hobbien nesten et ork Hverfall for meg. Skal bare holde meg til 3-4 biler nå. Da blir også valget's kvaler minder når man vil ut å kjøre
          Eg kom til samme konklusjon her i vår
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment


          • #20
            Ja, ikke dumt å selge unna litt. Spesielt litt styr me Å holde delelager til alle bilene
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • #21
              Originally posted by andjoh View Post
              Ja, ikke dumt å selge unna litt. Spesielt litt styr me Å holde delelager til alle bilene
              haha, ser den :P

              har mer enn nok med å holde delelager til 5stk jeg xD
              Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
              Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X