Announcement

Collapse
No announcement yet.

jconcepts slash cover "modifikasjon"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jconcepts slash cover "modifikasjon"

    Kjøpte for lenge siden et slikt cover til å ha på slashen, slik at alt "oppi" bilen skal være tørt ect.

    Det har ligget en stund og bare støvet ned blant mye rot. Men fant det frem i dag, og tenkte at slashen måtte jo bli klar for vinter kjøring.
    Så noen videoer på youtube om folk som har satt vifte på coveret. Men de hadde koblet til batterier å greier, noe som jeg syntes var litt unødvending.
    Blir mer vekt av slikt + at å ha et batteri dinglende der inne er ikke noe greit.
    Fant ei vifte fra en heatsink som jeg ikke brukte. Den er veldig god, og har høy rpm. Link til heatsinken: http://www.hobbyking.com/hobbycity/s...s_motors_.html

    Koblet en servo kabel fra mottakeren min og ut. Slik at den bare stikker ut et par cm. Derfra kobler jeg på strømmen. Fungerer veldig bra.

    Er en liten åpning bak coveret slik at luften som kommer inn, går ut bak. Vifta lager et bra over-trykk slik at støv ect ikke kan komme in. (bak)

    Blir gøy å se når snøen kommer!


    Her er noen bilder:




    Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

  • #2
    Så mange visninger, og ingen kommentarer? Jaja, det var jo litt synd.
    Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X