Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alle 1/5 short course fantaster: se her

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alle 1/5 short course fantaster: se her




    Ser ut som det ikke trengs Castle Creations brushless conversion til Baja 5B/5T lengre
    Hvis det er Castle Creations motor, noe det nesten helt sikkert er, så snakker vi 10hk+ !!!
    1:1 biler - 99mod Lexus SC400
    Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

  • #2
    Originally posted by HPI-Racing View Post



    Ser ut som det ikke trengs Castle Creations brushless conversion til Baja 5B/5T lengre
    Hvis det er Castle Creations motor, noe det nesten helt sikkert er, så snakker vi 10hk+ !!!
    og er det castle ESC i, så varer den i 10min også ikke akkurat billig den ESCen :P

    Neida... må si denne frister noe jæ*lig!
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #3
      Originally posted by SAVAGEry View Post
      og er det castle ESC i, så varer den i 10min også

      ikke akkurat billig den ESCen :P


      Neida... må si denne frister noe jæ*lig!
      Er det Castle XL i den, så er det iallefall kvalitet! (selv om de hadde en serie med feil i begynnelsen)

      Jeg har hatt Tekin RX8, Castle MMM (flere), Tekin FXR (flere), og div hobbyking esc`r. Jeg påstår hardnakket at Castle sine er absolutt av de bedre esc`r, isammen med Tekin sine. Ja det hender ESC`r ryker, men det er 90% brukerfeil (batterivalg, tung BEC belastning, voldsom temperatur, eller fukt)..

      Du har tydeligvis vært uheldig med dine ESC, men jeg synes det blir feil å la sånt stå usagt.. (selv om du trolig sier det var spøk nå).

      Hobbyking sine virker, men er langt unna noe high end utstyr.

      Comment


      • #4
        Iom at alt av high end elektronikk som HPI bruker er rappet fra Castle så kan man vel nesten garantere at det er et XL kit som vil stå i denne kjerra her. De kaller den vel bare noe annet teit som Flux Torx eller H.U.G.E. elns
        1:1 biler - 99mod Lexus SC400
        Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

        Comment


        • #5
          Originally posted by HPI-Racing View Post
          Iom at alt av high end elektronikk som HPI bruker er rappet fra Castle så kan man vel nesten garantere at det er et XL kit som vil stå i denne kjerra her. De kaller den vel bare noe annet teit som Flux Torx eller H.U.G.E. elns
          Rappet-kjøpt sammarbeidet.. Same shit Kickass result
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment


          • #6
            Originally posted by john_erlingbakke View Post
            Kickass result
            Indeed, når jeg vinner i lotto er dette min første innvestering

            Originally posted by Ola View Post
            Er det Castle XL i den, så er det iallefall kvalitet! (selv om de hadde en serie med feil i begynnelsen)

            Jeg har hatt Tekin RX8, Castle MMM (flere), Tekin FXR (flere), og div hobbyking esc`r. Jeg påstår hardnakket at Castle sine er absolutt av de bedre esc`r, isammen med Tekin sine. Ja det hender ESC`r ryker, men det er 90% brukerfeil (batterivalg, tung BEC belastning, voldsom temperatur, eller fukt)..

            Du har tydeligvis vært uheldig med dine ESC, men jeg synes det blir feil å la sånt stå usagt.. (selv om du trolig sier det var spøk nå).

            Hobbyking sine virker, men er langt unna noe high end utstyr.
            var jo spøk det da, men grunnen til at jeg sa det i det hele tatt skreiv det er fordi det garantert sitter mamba XL ESC, som hadde mye problemer i begynnelsen, ja. Selv om jeg selv kjøper billigelektronikk og batterier, så er det jo ikke til å stikke under en sofa at Castle og Tekin er sykt mye bedre bare de holder da :P har ødelagt 2 mamba monster på 4s.... 1 slutta bare og virke, kom røyk etterhvert, og den andre ble ødelagt ved brukerfeil.... ødelagt flere andre castle escs også... blant annet sidewinder...

            Ofrer mer enn gjerne flere av bila jeg har til nå for en sånn! Tar vel ei stønn før den kommer ut, though... (?) Har alltid hatt lyst på en large scale bil, men har aldri kjøpt noen, da jeg må ha mulighet til å kjøre etter klokken 19:00 om kvelden (kje nabo...)


            Last edited by SAVAGEry; 6 October 2011, 22:12.
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

            Comment


            • #7
              eg må være ekstremt uheldig med mine castle produkt eg då,dei går opp i røyk etter ei pakke eller kjem døde..har derimot aldri hatt problem med hobbywing..solgte min mmm mens den funka for å bytte ut med xerun 150.. både den eg fekk i savage flux 2350 og i savage xs flux holdt ei pakke.. og det var med fin køyring..2s på xs og4s på 2350..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                Er det noe mer nyheter om denne?
                HPI Baja 5T

                Comment


                • #9
                  Heller lite, men ser de har sluppet en 1\8 SC Flux, så det er nok på G
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • #10
                    Den ser jo helt vanvittig ut da Skal garantert ha hvis det kommer ut!
                    HPI Baja 5T

                    Comment


                    • #11
                      syns den 1/8 desert buggyen dems ser litt rå ut jeg
                      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X