Announcement

Collapse
No announcement yet.

1/10 eller 1/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1/10 eller 1/8

    hva er kjekest av 1/8 eller 1/10 short course. jeg har sett på traxxas slash 4x4, men det kommer jo en ny fra hpi. som er 1/8. så jeg greier ikke helt fine ut hva som er mest "brukervenlig"
    trenger noen tips fra noen som har litt erfaring med short course i forskjellige størrelser. siden jeg ikke har hatt det før.

  • #2
    Hovedforskjellen på 1/10 og 1/8 short course er ikke først og fremst størrelsen, da den er omtrent det samme...
    1/8 har som regel alu chassis, større og sterkere motor (eller kan sette inn) og vil gå kjøligere.... 1/8 er ellers litt kraftigere bygd som regel. Også kommer det jo an på om du har tenkt å kjøre løp da? i såfall er det vel å gå for 1/10....
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #3
      løp har jeg ikke tid til. da hadde det nok blitt 1/10 hvis jeg skulle det.
      men er litt usikker, er litt info. men den nye til hpi som kommer ser jo helt RÅÅÅÅ ut
      en 1/8 tåler vel mer juling da?

      Comment


      • #4
        1/8 biler som regel juling ja, men det gjør søren meg slashen også! veldig bra bil til bashing

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X