Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hpi bullet st 4wd, erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hpi bullet st 4wd, erfaringer?

    Noen som har testet denne bilen? Vanntett også. Stiller vel i samme klasse som Traxxas slash?
    2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

  • #2
    Bulleten er vel litt nærmere en ned-skalert Monstertruck enn Slash som er en Short Course.. Så er nok ikke heeelt i samme klasse
    EL eller Nitro utgaven du vurderer?
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #3
      Jeg hadde MT utgaven en gang i tiden. Den ekektriske. Jeg syns det var en veldig morsom liten bil, men kjøreegenskapene var ikke de helt store. Regulatoren tar heller ikke mer enn 2s lipo, så den var ikke ekstremt rask.

      Hvis valget står mellom den og en Slash hadde jeg valgt sistnevnte.

      -Steffen
      HPI Baja 5T

      Comment


      • #4
        Det er el utgaven jeg har sett på. Og den skal tåle 3s lipo, så den går nok ikke så værst! Ganske lav med store hjul så virker jo veldig stabil. Syns slashen kunne bli litt "baljete".
        2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

        Comment


        • #5
          Den nyeste verjonen kommer med oppgradert drivverk og 3s 60a vantett esc, dog bor det ikke akkurat savaga flux krefter i den men veldig morsom og solid bygget bil.

          Comment


          • #6
            Neida, men så vel den ytterlige et par tusen til.
            2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

            Comment


            • #7
              tror den nye utgaven er en god bil jeg, til 1/10 skala å være hørt at drivverket var største problemet med de, men det er vel fixa nå...
              merkelig den ikke har samme system som e-firestorm, men skal vel sparke ifra greit det som sitter der og ...
              savage flux krefter i en så lett og liten bil tror jeg hadde vært ustabilt for å si det mildt :P
              Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
              Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X