Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash vs Exo Terra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slash vs Exo Terra

    Har Slash 4x4 og syns den er utrolig artig og kjøre samtidig som den tåler sykt mye(kjører med 2S lipo).
    Men har tittet litt på Axial Exo Terra Buggy og lurer egentlig på om noen har prøvd begge og kan gi noen anbefaling på om det er noen vits å bytte???
    Har jo lyst på ny bil, men hvis Exo'en tåler veldig mye mindre en slashen så kan jeg liksågodt beholde slashen.
    Tenkte bruke børsteløssettet fra slashen i exoen.
    Espen Jensen
    -----------------------------------------------------
    Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

  • #2
    Jau, nå er jo dette temmelig forskjellige biler da...
    Må du kvitte deg med Slashen selv om du skaffer en bil til da?

    Se på review på EXO av Squirrel på youtube, han har en arm og et bein innenfor hobbyen og er en kunnskapsrik & unbiased kilde.
    "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

    Comment


    • #3
      Har ikke prøvd EXO, men i følge squirrel og flere andre tåler ikke bilen så altfor mye.... men den har utseendet med seg!
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment


      • #4
        Jeg skal kjøpe en Exo Terra, og skal lage en ny tråd med bilder. Motor og fartskontrol har jeg allerede, Castle Mamba Max Pro med 4600 kv motor.

        Comment


        • #5
          Skal følge med på den tråden for å se hvordan erfaringer du gjør med den
          Hører så mye forskjellig, men mest at den ikke tåler like mye som Slashen..

          Originally posted by HemiStorm View Post
          Jeg skal kjøpe en Exo Terra, og skal lage en ny tråd med bilder. Motor og fartskontrol har jeg allerede, Castle Mamba Max Pro med 4600 kv motor.
          Espen Jensen
          -----------------------------------------------------
          Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

          Comment


          • #6
            Har nok litt for mange biler allerede og blir det flere så er det vel ei som klikker her i huset og sannsynligvis pælmer etpar-tre biler på hav.. Men vi får se hva sommeren bringer.

            [QUOTE=skogpekka;501790]Jau, nå er jo dette temmelig forskjellige biler da...
            Må du kvitte deg med Slashen selv om du skaffer en bil til da?

            Se på review på EXO av Squirrel på youtube, han har en arm og et bein innenfor hobbyen og er en kunnskapsrik & unbiased kilde.
            Espen Jensen
            -----------------------------------------------------
            Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

            Comment


            • #7
              Originally posted by epstn View Post
              Skal følge med på den tråden for å se hvordan erfaringer du gjør med den
              Hører så mye forskjellig, men mest at den ikke tåler like mye som Slashen..
              Jeg tror at de er for forskjellige til å sammenlignende. Jeg synes at Exo'n er som vanlig fra Axial, mer virkelighetstro, og Slashen er som alle kjenner allerede fra Traxxas, litt mer fokusert på råkjøring og sånn. Jeg har tittet på filmer fra Squirrel her oppe, veldig bra forklaringer i de, og tror at det skal bli interessant å bygge min egen Exo. Som alltid er ingen av oss fornøyde med fabrikksinstillingen og flere detaljer, som diff osv, men jeg tror at Axial har lansert en veldig bra platform og konsept til å starte med og bygge fra. Skal sende PM når jeg har den med linken til tråden!

              Comment


              • #8
                Arti' å se at det kjøpes EXO! Gleder meg til å se videoer av bilen i bruk her på Bjerget

                Bygge-serie av FastEddie, som også er svært erfaren innen hobbyen(!);
                "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

                Comment


                • #9
                  Hei. Lyst til å kjøpe meg et byggesett og har sett mye på Axial Exo. Fordi den rett og slett er tøff i mine øyne. Istede for å starte en ny tråd lurer jeg på om dere lenger opp i tråden har fått dere noen erfaring med holdbarheten på bilen? Eller om noen andre vil dele av sin erfaring?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Øystein27 View Post
                    Hei. Lyst til å kjøpe meg et byggesett og har sett mye på Axial Exo. Fordi den rett og slett er tøff i mine øyne. Istede for å starte en ny tråd lurer jeg på om dere lenger opp i tråden har fått dere noen erfaring med holdbarheten på bilen? Eller om noen andre vil dele av sin erfaring?
                    Her er svaret på alt du lurer på ang. holdbarhet etc;


                    =)
                    "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Slash vs Exo Terra

                      Så ut som det var mye negativt der gitt. Men jeg er meget fornøyd med min
                      Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X