Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ett par kjappe spørsmål om Slash 4x4 VXL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ett par kjappe spørsmål om Slash 4x4 VXL

    1: Må jeg slipe til noe for å få brukt 11t pinion og orginalt spur? Med 11t pinion får jeg ikke motor langt nok ned til at pinion og spur går skikkelig isammen. Vil det hjelpe å slipe unna litt av enten chassiet eller dekselet over mellomakselen?

    2:Har fått ny ESC på garanti. Vil det lønne seg og kansje legge en bit skumgummi eller noe under ESC for å beskytte den mot slag og støt fra chassiet?

  • #2
    11T pinion blir nok litt lite synest eg. Bruker MINST 15T Når det gjelder ESCen, så skulle det ikke være nødvendig å legge noe under den nei.
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      Det sitter 13t orginalt på den og jeg har satt på dekk som er 11mm høyere enn de orginale så det er for å spare esc litt med tanke på varmgang. Derfor jeg tenkte det kansje kunne være greit å gå ned på pinion men det går kansje like greit med orginalt på 13t.

      Comment


      • #4
        bare å følge litt med det. Blir den for varm, setter du på en vifte, om den forsatt blir for varm, gjør du andre endringer
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #5
          Har vifte på den så jeg får prøve. Er det noe fare med motoren da tror du?

          Comment


          • #6
            Motor pleier å bli varmere enn ESCen, men eg har kjørt disse motorene, og escene i åresvis, og det har gått veldig fint, så nei, det går nok fint. Men selfølgelig, bare for å være sikker, ville eg skjekket om den blir varm....
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • #7
              Jeg får prøve den med orginal dreving og sjekke temp innimellom.Takk for svar

              Comment


              • #8
                køyr te det ryke å hiv i en 550 combo..
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  Planen er å kjøpe mamba monster når det orginale ryker men det er ikke mer enn 3 uker gammelt så det hadde jo ikke gjort noe om det holdt ihertfall ett par måneder...

                  Comment


                  • #10
                    Hvorfor kjøpe mamba monster egentlig? Blir bare overkill.

                    Det orginale oppsettet er jo helt konge!
                    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                    Comment


                    • #11
                      MM blir kansje i verste laget ja...En kompis har det i en summit og den har jo aldri framhjula nedi bakken lenger...Så jeg håper jo at det orginale holder ei god stund

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X