Announcement

Collapse
No announcement yet.

Losi XXX scb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Losi XXX scb

    Noen som har testet/prøvd denne http://www.losi.com/Products/Default...rodID=LOSB0112 ??
    Dan Furnes
    Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

  • #2
    Nei ok, da får jeg gjøre egne erfaringer da
    Dan Furnes
    Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

    Comment


    • #3
      Ser sånn ut.......
      Biltypen er på frammars og flere er kommet til. Synes de ser artige ut derfor bygde jeg meg en selv basert på Traxxas Slash meb Losi SCB-karosseri. Kappet av et Rustler chassis på sidene for å få det smalt nok.
      Kurt Johansen- Steinkjer

      Comment


      • #4
        Ja var inne på tanken, men da med Stampede chassi, men liker Stampede'n min så godt, så ble ikke noe av

        Så har nå bestilt XXX SCB og MMP 5700
        Dan Furnes
        Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

        Comment


        • #5
          Da var XXX-SCB'n i hus har foreløpig montert CC Sidewinder V2 4600kv i den. Prøvekjørt den på 2S og 3S, den ble ukontrolerbar på 3S, men morro likevel Morsom bil og det virker som den tåler en trøkk, var litt skeptisk siden jeg har 0 erfaring med Losi sine produkter.
          Eneste negative så langt er dekka, de er litt harde og egner seg dårlig til mitt bruk, men de blir bytta ut innen kort tid Tror ikke jeg kommer til å angre på dette kjøpet... men har vel enda til gode å kjøpe en bil jeg angrer på
          Dan Furnes
          Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X