Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke drivaksler til Slash 4x4 vxl?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke drivaksler til Slash 4x4 vxl?

    Jeg bruker 3s lipo på Slashen min og har problem med at de bakre drivakslene knekker. Det er vel egentlig selve yokes`n som knekker og ikke akslingen. Dette har skjedd 1 gang hver gang jeg har kjørt i det siste så jeg lurer på om jeg like greit kan oppgradere de. Men hva bruker folket?
    MIP eller Tekno akslinger? Hva er dere mest fornøyd med? Bilen blir 90% av tiden brukt til bashing og herjing. Sjelden eller aldri på bane.

    Bortsett ifra akslingene så har jeg ikke ødelagt noe på den enda, selv om den har fått en god del juling fra hopp osv.

    Og med det samme: Hvilke dekk anbefaler dere? Har satt på 17mm hex og kjøpte 4 stk ansmann dekk/felger men de dekka sprekker og revner og er egentlig bare søppel...
    Noen som har erfaring med disse:http://samirc.no/ds_product_info.php/products_id/762

    Har også lest noe om Duratrax, at de er ganske bra. Kom gjerne med anbefalinger. Og aller helst ferdig limte, hater liming av dekk.....
    Last edited by Josruu; 30 April 2012, 10:54.

  • #2
    MIP sine akslinger har fått mye bra tilbakemeldinger, men de er jo svindyre da... Latterlige 47$ pluss frakt Har ikke selv erfaring med noen av de akslene. En stampede jeg hadde for noen år siden benyttet jeg Jato aksler på, men det er ikke sikkert det funker på 4x4-ern.

    Comment


    • #3
      Ja jeg ser de får bra kritikk men som du sier, de er dyre. Pris i Norge ligger vel på ca 600,- så ved handel blir det nok fra utlandet...
      Men har du hørt noe om Tekno sine? Det er vel vanlige dogbones og de er vel noe billigere enn MIP sine. Men hvis de ikke er bedre så er det igrunn uaktuelt. Har knekt 3 aksler nå og skal ikke knekke mange til før jeg har brukt hva MIP koster.

      Kan sjekke ut Jato aksler, om de passer på 4x4

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X