Announcement

Collapse
No announcement yet.

Short Course frå hobbyland, ECX Torment

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Åja, ja, eg har hørt det skal være en grei sak å lodde ec kontakter Får se hva eg gjør, men de skal testes en gang ja
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #17
      Ec5 og Ec3 anbefales, sparer deg for mange timer med drittjobb (Deans) og billig hos HK
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #18
        Originally posted by john_erlingbakke View Post
        Ec5 og Ec3 anbefales, sparer deg for mange timer med drittjobb (Deans) og billig hos HK
        Nei, er ikke så veldig fan av deans eg heller Men tar meg ikke mer enn max 5min å lodde en kontakt....
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #19
          Originally posted by andjoh View Post
          Nei, er ikke så veldig fan av deans eg heller Men tar meg ikke mer enn max 5min å lodde en kontakt....
          Ec tar maks 1 minutt...

          Comment


          • #20
            hehehe
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X