Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke norske butikker har MIP akslinger til Slash?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke norske butikker har MIP akslinger til Slash?

    Har bare funnet MIP CVD hos samirc og elefun men ingen har de på lager...Vet at det er billigere å kjøpe fra utlandet men det tar votter og vinter før de kommer og jeg skulle gjerne hatt de nå...Har snart brukt like mye på orginale drivaksler som ett sett MIP koster...

  • #2
    Sjekk samirc.no

    Comment


    • #3
      Som nevnt i første post har jeg funnet hos samirc men han har ikke på lager....Og der koster akslene 600,- hos elefun 430,-...

      Comment


      • #4
        Kan desverre se ut som at du må vente til de får på lager el. handle fra utlandet... har ikke funnet andre som selger her til lands.
        Dan Furnes
        Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

        Comment


        • #5
          Det var det jeg fant ut også. Så da kjøpte jeg de hos tower. Skulle gå mellom 7-14 dager og etter hva jeg har erfart derifra før så går det ca 10 dager.
          Men med det samme, noen som vet hvor det finnes billige karosserier til slash? Karosseriet klappet nesten helt i sammen i dag...Men fy flate må jeg bare si, hvor mye juling denne bilen egentlig tåler!Nå har den gått kast i kast på full gass stort sett hele tiden den siste timen og det eneste som har knekt er en nerf bar. Og karosseriet da selvsagt..

          Comment


          • #6
            detta er vel billigste http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=17032 eller http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=17017 .. usikker på kvaliteten :P

            kjøper du et karosseri fra Proline, Jconsepts e.l. tåler de som regel mye mer enn stock bodyen
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

            Comment


            • #7
              Har kommet over ett proline baja bug body hos elefun til 295,- (ikke på lager selvsagt men...) som jeg fikk litt lyst på
              Har god erfaring med proline bodyer fra før, de virker til å tåle en god del julign før de takker helt for seg. Men med litt glassfibertape inni så hjelper det jo på en god del på holdbarheten.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X