Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maverick strada sc evo s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maverick strada sc evo s

    Hei.
    Etter som eg er en noob på det meste av rc så registrerte eg meg her i håp om masse gode råd.

    Kjøpte meg en Strada sc evo s for en uke siden og ja den har fått litt juling.
    Den står til tørk nå, da eg var uheldig og havna i grøfta i dag og der var det vist en dam, Så der kutta all elektronikken.
    Får bare håpe den overlevde dukkerten.
    Men har ett problem med den, av og til så står den bare og stanger, må rygge litt før den løsner og da går det fint en stund.(detter var før dukkerten)

    Er det noen som har erfaring med denne bilen? Tar imot alle tips eg kan få.
    Personlig synst eg den var skranglete og skrøpelig. men en får jo det en betaler for.

  • #2
    Bilen virker igjen.
    Er det noen som har denne bilen?
    Likte short course bilen så planen er å gi denne til Kjerringa og kjøpe en litt meir solid doning.
    Planen er denne http://www.absolutthobby.no/biler/tr...-2-4g-4wd.html eller har dere noen bedre forslag? maks pris er 4000kr

    Comment


    • #3
      Til herjing så er jo Slash'n gull da.
      Noen påstår den er vanntett, men har erfart begge deler.
      Den er ganske høy under, så den er ikke så god på bane, men knall til herjing.

      Kulelager, a-armer, drivaksler og spurdrev var det som gikk på min.
      Byttet også defekt servo og esc etterhvert også, men det var ikke på min bil. Det var 2 andre sine biler.
      Skulle hatt litt bedre dempere men ellers en morsom bil.
      Kan like godt kjøpe det et nytt karosseri med en gang...

      Synes den burde kjøres på ordentlige batterier. Det orginale som fulgte med var ikke spesielt mye trøkk i.
      3S Lipo blei det fart med, men totalt ukontrollerbart på bane.
      2S Lipo og litt annen giring var det jeg likte best. Noen små hopp, svinger og ei skikkelig slette.

      Kjøpte min for 2600,- ny såvidt jeg husker. RCMart var det vel ink frakt, fortolling og mva. Men da var dollaren lav.

      Ville seriøst ha vurdert Ultimate versjonen hvis du skal ha slash
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • #4
        Stort sett herjing det går i her, når du sier Ultimate er det denne du tenker på http://www.rcland.no/index.php?dispa...oduct_id=47975?

        Det er slash som lokker nå vertfall men er åpen for andre forslag.
        Å hvilken nettsider er billigst å handle fra vist en skal spare noen kroner?

        Comment


        • #5
          Hei igjen. Trenger litt hjelp her. skulle hatt en del til Mavericken http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/11847/ men finnes denne delen i aluminium? eller noe som er sterkere en der røkkelet som står på fra før?
          Skulle hatt bilen litt sterkere framme, Bare en stein er nok til å slå av heile opphenget.

          Håper på litt ideer her.

          Så er Traxxas slash 4x4 komt i hus også, og det var andre boller gitt

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X