Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tekno rc vs Team Ass sc10 factory team

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tekno rc vs Team Ass sc10 factory team

    Hei folkens,

    jeg kjører nå en TA sc10 4x4 factory team og lurer på å bytte over til Tekno rc sin shortcourse istedet.
    Noen som har erfaringer med begge bilene?
    Steffen Pedersen (81mod)
    Moss, Østfold
    Team Associated Sc10 4x4 Factory Team, Tekin Rx8/Tekin PRO4

  • #2
    Ikke mange etter det jeg ser på forumet, men har Googlet og Youtubet litt og det ser ut for at det blir en sånn på meg til neste sesong.
    Bilen er på mange måter genialt oppbygd og deler en del fra Tekno-buggyen, noe som gjør at man har en bunnsolid SC som burde være meget bra.

    Jeg har fulgt Justin's Pit Lane på Youtube og han har mye om Tekno SC'en

    Jeg skal prøve å laste opp noen bilder og tekst i min byggetråd når jeg kommer så langt, men det er ikke vinter enda, så det blir en stund til

    Om du skal ha deg en ny SC, så er denne bilen en god kandidat. Men har ikke funnet noen som fører bilen i Norge enda, noe som er synd...
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      Mustit Rc i Moss fører bilen, prisen er 3500 som kit, i tillegg kommer karosseri, felg/dekk og alt av el
      Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

      Comment


      • #4
        Ok, men jeg finner ikke bilen på nettsiden deres..
        Jeg fikk også høre at de skulle føre/ ha bilen så jeg sjekket dette for en stund siden også.
        (Kun sjekket nettsiden, og ikke ringt/ mailet de)

        Mulig du vet noe mer?

        Vi får håpe de har den i sortimentet og forhåpentligvis med ett greit delelager.

        Men 3500,- er en rå pris synes jeg, når man får denne over dammen for 400 dollar (A Main, 2370NOK, kurs 5.91), selv med frakt og toll på toppen.. Skulle ikke tro at bilen skulle koste over tusen kroner mer selv om den blir importert fra USA fra en butikk som Mustit, da er den dyr i innkjøp for de også tydeligvis..
        5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
        Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

        Comment


        • #5
          Mustit oppdaterer sin nettside og holder på å legge ut produktene. Så de har mer enn hva de har rukket å legge ut på nettsiden 😊

          Comment


          • #6
            Jeg har selv kjøpt den på mustit for en kompis
            de har også deler til bilen...
            Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bakstad View Post
              Ok, men jeg finner ikke bilen på nettsiden deres..
              Jeg fikk også høre at de skulle føre/ ha bilen så jeg sjekket dette for en stund siden også.
              (Kun sjekket nettsiden, og ikke ringt/ mailet de)

              Mulig du vet noe mer?

              Vi får håpe de har den i sortimentet og forhåpentligvis med ett greit delelager.

              Men 3500,- er en rå pris synes jeg, når man får denne over dammen for 400 dollar (A Main, 2370NOK, kurs 5.91), selv med frakt og toll på toppen.. Skulle ikke tro at bilen skulle koste over tusen kroner mer selv om den blir importert fra USA fra en butikk som Mustit, da er den dyr i innkjøp for de også tydeligvis..

              Hei, akkurat bygd bilen, etter at en kompis har kjørt den en liten stund. Bilen fungerer helt strålende og er lett bygd. Den er kraftig dimensjonert, mer 1/8 skala dimensjoner, så den tåler utrolig mye. Anbefaler bilen om du skal ha ny SC. Bare vær obs på at bilen er noe tyngre/tungdreven. Ingen problem men bare ha nok power hele veien fra batteri til motor.

              Når det gjelder rå pris.. 400 dollar, legg til mva, som du får fra Amain, så er du med dagen kurs oppe i 3000. Kurs 6.0. Da mangler shipping og gebyr for fortolling. Og om du benytter kursen du benyttet er du oppe i 2955 med mva før shipping og gebyr... så tror ikke det er mye og spare her, om du sparer i det hele tatt... Har ikke sjekket shipping på den bilen men godt mulig det er 50 usd eller mer og da er du faktisk oppe i så og si samme pris.
              Mugen MBX6R, RB, Beta, Savox, Pirhana, Futaba, Tekno Rc
              www.mustit.nI

              Comment


              • #8
                Prøvde nettopp å legge den i handlekurven med billigste frakt.

                Total of $446.98 * 1.25 amerikanske dollar =
                ~3309 norske kroner iflg. Google.
                ~3319 norske kroner iflg. dagens satser fra ECB.

                Pluss hundrelappen eller to på toppen for tolla.

                Ca 500 lappen å spare. Men så er det er jo litt verdi i seg selv å få pakken mye tidligere samt service om det faktisk skulle trenges - tregt å vente/sende ting over dammen, noe man individuelt må vurdere. Spranget var hvertfall ikke så altfor galt mellom butikkene.

                Ser frem til byggetråder

                Comment


                • #9
                  Da har jeg bestilt meg Tekno SCT410 som julegave fra fruen
                  Er det noen andre som har allerede bygget denne trucken og har noe å dele ang. byggingen?
                  5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                  Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X