Hei!Fant en stund tilbake en gammel buggy på loftet til fattern som han hadde fått av en kollega. En Mauri Hunter i originaleske. Ganske sliten, men fullt kjørbar.
Har hatt mye gøy med den i ferien, men chassiset av plast hadde det ikke like gøy. Problemer med å få tak i (dyre) reservedeler og knekte fester til bakdemper satte en brå stopp.
Jeg har lyst til å kjøpe en ny bil, men vet ikke helt hva jeg skal velge. Har mest lyst på 4x4 SC e.l. Hvordan er 4x4 å kjøre i forhold til 4x2?
Jeg tenker meg prisklassen 3-4k og har sett en del på Traxxas Slash og HPI Apache C1. Hvordan er disse opp imot hverandre? Jeg ser at HPI'en er 1/8 og Slash'en er 1/10, er det noen forskjell bortsett fra fysisk størrelse?
Hvordan er deletilgangen til disse bilene i Norge? En kompis påstår HPI er lettere å skru på enn andre, har han rett?
Er ikke intressert i nitro/bensin. For mye støy og dessuten har jeg allerede lipo lader og 3 stk lipo-batterier som passer begge bilene jeg har nevnt (oppgraderte Hunteren )!
Takknemlig for alle svar!
Håvar
Har hatt mye gøy med den i ferien, men chassiset av plast hadde det ikke like gøy. Problemer med å få tak i (dyre) reservedeler og knekte fester til bakdemper satte en brå stopp.
Jeg har lyst til å kjøpe en ny bil, men vet ikke helt hva jeg skal velge. Har mest lyst på 4x4 SC e.l. Hvordan er 4x4 å kjøre i forhold til 4x2?
Jeg tenker meg prisklassen 3-4k og har sett en del på Traxxas Slash og HPI Apache C1. Hvordan er disse opp imot hverandre? Jeg ser at HPI'en er 1/8 og Slash'en er 1/10, er det noen forskjell bortsett fra fysisk størrelse?
Hvordan er deletilgangen til disse bilene i Norge? En kompis påstår HPI er lettere å skru på enn andre, har han rett?
Er ikke intressert i nitro/bensin. For mye støy og dessuten har jeg allerede lipo lader og 3 stk lipo-batterier som passer begge bilene jeg har nevnt (oppgraderte Hunteren )!
Takknemlig for alle svar!
Håvar
Comment