Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til Slash 4x4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips til Slash 4x4?


    Morn

    Har tenkt til å kjøpe meg en Slash 4x4 og har ikke så mye peiling på hva man burde kjøpe til og sånn. Eller oppgradere da Tenkte på å kjøpe et nytt karosseri senere.Så noen tips?
    Og takk til de som gidder å svare

  • #2
    Mip akslinger e en god start.. ellers kan du søke litt i forumet og, mange som har den bilen..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Støtter MIP, et must med stålakslinger i alle fall. Ellers; gå for en Ultimate eller Platinum som har litt oppgraderinger. De har kommet med et nytt LCG-chassi som har lavere tyngdepunkt, på bekostning av bakkeklaring. Ellers er dekkene ganske harde og dårlige. Knekker du a-armer så kjøp RPM i stedet for originale. Følg med kulelageret som står i motorbukken. Av erfaring ryker det ganske hyppig ved kjøring på enkelte underlag. Spørs jo litt hvordan du bruker bilen da..
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

      Comment


      • #4
        Hadde vært artig å prøvd dette karosseriet på Slash`n :

        Comment


        • #5
          Og fresten, vet dere om noen bedre side på norsk som selger Slash 4x4? Tenkte på Elefun, vet det er er bra butikk

          Comment


          • #6
            elefun e bra..
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              Noen som vet om en norsk side som selger stålakslinger??

              Comment


              • #8
                Morn igjen
                Har sett litt på ladere til slash`n og fant noe kult no:

                Det står at det er blutooth og en i tilegg en app som det gårt an å laste ned. Noen som anbefaler denne?
                Eller burde jeg bare kjøpe denne:http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=27063 ???

                Comment


                • #9
                  Samirc.no, mye Traxxasgreier, god service og sender raskt. Både Elefun og Samirc fører MIP.Jeg ville valgt den uten blåtann. Foruten det er det samme lader. Etter hva jeg hører fra andre er det forferdelig dårlig rekkevidde på den funksjonen, så helt meningsløst egentlig.
                  Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                  Comment


                  • #10
                    Hei er det noen som kunne målt bredden på Slash 4x4 chassi plate?

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X