Announcement

Collapse
No announcement yet.

hpi savage problemer...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hpi savage problemer...

    flere som har problemer med savage 3,5?
    kjøpte en helt ny bil, det første som gikk istykker var en spilnt som driver bakhjula, så gikk bakre diff til dundass, å nå går ikke bilen framover. tror det er clutchen. allt dette har sjedd på under to uker fra jeg kjøpte den.. er dette normalt?

  • #2
    Hmmmz... Splint ? Og den har ikke direkte clutch, Men en slipper pad... At disse slites er helt normalt.. Spess i begynnelsen.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      den ''splinten'' du mener knekker fort i landinger, så bare kjøp en pose med en gang slipp gassen når du lander så går forbruket på differ å slike skruer ned.
      Ut på tur - signatur...

      Comment


      • #4
        Har ikke klart og knekke noe på min Savage, Kun byttet slipper pad før jeg konverterte den til børsteløs.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Kan jo være at det var dårlig med locktite på den skruen. Men jeg har knekt flere;p
          Ut på tur - signatur...

          Comment


          • #6
            jeg har ikke hat noe problem med min

            Comment


            • #7
              Originally posted by l3rr1 View Post
              den ''splinten'' du mener knekker fort i landinger, så bare kjøp en pose med en gang slipp gassen når du lander så går forbruket på differ å slike skruer ned.
              hvor kjøper man den "splinten" ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by ls200 View Post
                hvor kjøper man den "splinten" ?
                mange plasser, F.eks globy.no elefun.no og mange flere... De fleste butikkene har splinter av ett eller annet slag, Men dem som selger HPI deler har nok splinten
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • #9
                  Ut på tur - signatur...

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X