Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jconcepts Cross Hairs?erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jconcepts Cross Hairs?erfaringer?

    hvordan er de til offroad racing ?
    link:

  • #2
    Sjekk heller jconcepts dekk hos mustit. Cross hairs er ett gammelt dekk. det finnes nyere dekk som passer bedre. som subcultures eller crow bars
    Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
    MustIt RCsenter..

    Comment


    • #3
      Originally posted by kjuliussen View Post
      Sjekk heller jconcepts dekk hos mustit. Cross hairs er ett gammelt dekk. det finnes nyere dekk som passer bedre. som subcultures eller crow bars
      ok men da hadde jeg egentlig tengt og bruke de på savagen så de må ikke bli for tynne ! ser at sculptures er mer et buggy dekk... har du prøvd crosshairs da ? har kjøpt noen slike fra mustit men har ikke testa de enda :O

      Comment


      • #4
        ok. så det er truggy dekket du er ute etter. og savage. da er det vel ett fett hvem av de dekkene du bruker. Ett buggy dekk vil bli alt for lite og du får helt feil utveksling i bilen. Du vil få ett alt for høyt turtall på motoren din. må dreve om med større clutch klokke med flere tenner. kanskje 4-5 tenner høyere.. eventuelt sette på tilsvarende mindre spur gear..
        Ja jeg har kjørt crosshairs. funket de..
        Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
        MustIt RCsenter..

        Comment


        • #5
          ja, jeg blir nokk fornøyd med disse skulle egentlig ha hpi nubz dekk, men fikk et tilbut på dette fra mustit så da kjørte jeg på !

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X