Announcement

Collapse
No announcement yet.

Losi 8ight 2.0 eu olje i diff

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Losi 8ight 2.0 eu olje i diff

    Hei jeg kjøpte en losi 8ight 2.0 EU for en stund siden. Jeg tenker det er på tide å bytte ut litt gammel olje i differ. Jeg har sett på standar setupet til bilen og der står det i front 7000 wt, center 5000 wt og rear 2000 wt. Så har jeg en del olje fra min Xray 808 i samme tykkelse ,men det er cts. Kan jeg bruket Xray sin olje ,eller må jeg kjøpe losi sin ?
    Xray 808 # Novarossi # Savöx # Spektrum

  • #2
    det er bare å bruke xray sin.
    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

    Comment


    • #3
      ok så greit , jeg har også en xray med bare active differ. Hvordan tykkelse på oljen skal man bruke på de ?
      Xray 808 # Novarossi # Savöx # Spektrum

      Comment


      • #4
        er det xray sine egne active du har? Har dette selv og har ikke prøvd ut så mye forskjellig men noe av poenget med de er at de låser fortere en vanlige differ.Og du kan da velge veldig tynn olje for mest mulig off power styring.
        Jeg brukte 90grader segment foran og center.
        Brukte xray sin 1500 olje forran og 2eller3000 i center.
        Men mærket ikke særlig forskjell på off power styring.Fikk aldri prøvd tynnere olje eller 120grader segment.

        Det mener å huske best er at bilen ble mere stabil og retta seg bedre opp ved gasspådrag.
        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

        Comment


        • #5
          ja jeg har xray sine active differ. Så du mener jeg skal bruke 1500 forran, 3000 center og bak ?
          Xray 808 # Novarossi # Savöx # Spektrum

          Comment


          • #6
            det kommer an på hva du prøver å oppnå

            jeg fikk som nevnt ikke prøvd så mye forskjellig men det fungerte greit for meg.
            Bruker du active bak også?
            Jeg bruker mye tid på kjøring og lite på oppsett.Da jeg synes det er best å vite åssen bilen reagerer til enhver tid.
            Skruing/rengjøring blir det uansett nok av
            X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
            ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
            hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

            Comment


            • #7
              jeg hadde tenkt å kjøpe active diff bak også, men leste på et forum ,og de mente at det ikke var noe vits. Takk for hjelpen
              Xray 808 # Novarossi # Savöx # Spektrum

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X