Announcement

Collapse
No announcement yet.

losi lst xxl vs savage xl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • losi lst xxl vs savage xl

    hei sann. vurderer og bytte ut jato'n med en mt.. frister veldig med losi, men har ikke fått sett og tatt på den.. hva ville dere anbefalt eller godt for?

  • #2
    Originally posted by sarping View Post
    hei sann. vurderer og bytte ut jato'n med en mt.. frister veldig med losi, men har ikke fått sett og tatt på den.. hva ville dere anbefalt eller godt for?
    Losi LST! Mer holdbar, sterkere differ, bredere og mer grep... Jeg er iallefall fornøyde med mine... Om du er intr i LST2, så har jeg en muligens for salg rimelig.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      jeg har fått sett noen snutter av den, og den ser bare helt konge ut! virker som den tåler mye juling og er stabil.. er i utgangspunktet på jakt etter 2 stk for og en til. vurderer sterkt og bestille fra rcplanet. da er 4000 kr inkl frakt. pluss moms.

      Comment


      • #4
        Hvordan er lst xxl og skru på kontra savage co og revisor 3.3? Og motoren? Er den grei og ha med å gjøre med start og driftsikkerhet? Har kun hatt jato 3.3 fra tidligere. Er vanskelig og bestemme seg her:-(

        Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

        Comment


        • #5
          LST er ganske så direkte og skru på, Eneste jeg synes er litt stress er når man må skru på girkassen (IKKE ofte) Da er den skrudd igjen med 10 skruer faktiskt...
          Mach motorene er tilgjivne dem, så tuning er ikke noe problem... Solide er dem også så lenge du ikke koker dem glovarme :P

          Som jeg sa tidligere så har jeg noen LST2'er og en LST XXL, Mulig jeg kan selge en (tror ikke jeg trenger 3 stk på en gang akkurat)
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X