Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skru fast heade/piper på HPI G3.0

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skru fast heade/piper på HPI G3.0

    Hei!
    Lurer på om det er noe jeg har oversett, men har skiftet header til motoren for å bruke en annen pipe. Meen, den er ikke tett, fra header og mot eksosåpningen til motoren. Det viser seg at det ikke er noen gjenger på de 2 hullene som man fester "headern" til.

    Skal det være slik? er jo ikke noen muttere til å feste på den andre siden heller?
    Ble litt paff, så om noen har peiling rop ut!

  • #2
    Det er ikke gjenger i blokka på G3.0 motoren. Det er gjenger i orginal header`n som du skrur med gjennomgående skruer igjennom blokka og inn i header`n. Skal du bruke en annen header må du ha lenger skruer enn de orginale og bruke låsemuttere.

    Comment


    • #3
      Originally posted by tuning View Post
      Det er ikke gjenger i blokka på G3.0 motoren. Det er gjenger i orginal header`n som du skrur med gjennomgående skruer igjennom blokka og inn i header`n. Skal du bruke en annen header må du ha lenger skruer enn de orginale og bruke låsemuttere.
      Takk for raskt svar! Det slo meg nettopp selv at det så klart skulle skruves i omvendt enn hva jeg hadde gjort men rakk ikke å si ifra at jeg fant ut av det. Tenker litt vanskelig til tider. Men takk for respons

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X