Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan kjøre inn en nitromotor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan kjøre inn en nitromotor?

    Denne videoen er vel den som best viser hvordan man kjører inn en nitro motor?Eller not

    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

  • #2
    trenger ikke å kjøre dem inn. kjørte aldri inn min 4.6 og den holdt i to år på crossbane. vil si den blei sinnsyykt hardt kjørt. pluss at jeg brukte den på vintern også.
    Hpi savage x 4.6
    Hpi savage 3.5

    Comment


    • #3
      vel....nå har ikke disse rtr motorene den "pinchen"i toppen som en novarossi eller andre pro motorer
      X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
      ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
      hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

      Comment


      • #4
        kan vel ikke si at min motor var rtr. Var ikke helt fornøyd med kanalene så portet dem litt opp blant annet tok jeg eksosporten 3,5 mm lenger opp . i tillegg planet jeg toppen litt. veiva på den motoren var fra en 5.9 på grunn av at veiva orginal suger. hadde også shimsa toppen litt opp så ikke stempelet banket toppen sund, pga slaglengden, og lengre råde. Grunnen til at motoren gikk var at veiva ikke holdt. råden kom gjennom blokka å ødela alt.
        Hpi savage x 4.6
        Hpi savage 3.5

        Comment


        • #5
          kanskje ikke rtr.Men ikke en pro motor heller.Har du hatt en novarossi 4 evt en BTT?
          når de er helt nye så er de utrolige trange.Har hatt en ansmann28 motor også og den hadde pinch men det var lett å vri den rundt i forhold.

          Jeg tipper forøvrig at du ikke ble mere fornøyd med motoren din etter det kirurgiske inngrepet
          X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
          ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
          hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

          Comment


          • #6
            skjønner hva du mener den gikk litt bedre, men ikke mye i forhold til hvor mye tid det gikk.
            Hpi savage x 4.6
            Hpi savage 3.5

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X