Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mods - Kamera - Lys - Osv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mods - Kamera - Lys - Osv

    Hallo folkens!

    Jeg kjøpte meg en Hyper 7 TQ Black Edition forrige uke, min første bil, og har nettop kjørt ferdig 5 tanker..

    Allerede før jeg hadde fylt bensin i den begynte jeg å tenke hva som hadde vært kult å feste på bilen :P

    Har tenkt på frontlys, noen sterke leds og feste en batteriboks på den ledige plassen på "plasthylla" som er på høyre side av bilen..

    En annen ting jeg ønsker å få til er å streame live video fra bilen, slik at den kan delvis styres etter dette.

    Et eksempel er denne, les gjerne description også! http://youtu.be/uwjV9X-ZjRc

    Har funnet et kamera med sender og receiver for 500 kr(?) på nettet, men trenger en form for batteridrevet skjerm å vise stresmen på..

    Har også funnet et 32$ alternativ til GoPro, som sikkert kan festet lett på spoileren, det heter "Dice Minicam"..

    Har søkt litt på nettet men finner lite om modding av rc biler.. Er det noen av dere som har tenkt som meg, eller har prøvd ulike modder som dette? Eventuelt har forslag til andre artige ting å stroppe fast på bilen?

    En ting til! Har festa en gammel htc desire på spoileren for å måle hastigheter, og det funka fett!

    <fancy signature inserted here>

  • #2
    Her er forsåvidt dataen fra mobilen jeg festa..


    (Trykk på slutt-punktet i kartet for mer info)

    Bare 45 km/t topphastighet, men den er ikke ferdig kjørt inn, drikker masse bensin og lite luft, og hadde ikke all verdens av strekke å kjøre på, så det er vell ikke så galt?

    Comment


    • #3
      velkommen til forumet!

      FlyCamOne3 går ann å sjå live bilde frå vist det var det du var ute etter, og går også ann å koble på V-eyes

      Comment


      • #4
        psst, du kjører nitro, ikke bensin
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment


        • #5
          Takk for feedbacken! Har glemt å svare... FlyCam så greit ut det! Har også funnet en ferdig pakke på clas ohlson med mini overvåkingskamera og mottager, men spørs hva den tåler :P

          Er det noen som vet om det finnes noen som produserer frontlykter e.l.mfor rc biler? Eventuelt en nettbutikk for dette?

          Comment


          • #6
            VELDIG sein :P men visst du er interresert har eg eit flycamone 3, med live view...

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X