Announcement

Collapse
No announcement yet.

Baner i område rundt jessheim-nes-nannestad?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baner i område rundt jessheim-nes-nannestad?

    Hallo jeg og noen kamerater har begynt og kjøre buggy. 1/8 nitro. vært i bukta og kjørt en gang og bane er tingen for oss. men tar ca 1,5 time en vei pluss bompenger og kan ikke kjøre en bil grunnet for mye utstyr og personer. derfor leter vi etter om det finnes en bane i nærheten av jessheim eller en radius på 30 min. vi er fra nes/nannestad. er ca 5-8 stk. leter etter bane.

    Hvis noen vet av noe eller har noen som helst formening om det kunne ha funnes noe. så gi gjerne beskjed.

    Vi er også utstyrt med utstyr til og bygge bane. traktorer gravere og muligheter til og få tak i masse. hvis noen vet av om det er noen plasser som er regulert til og bygge.


    Mvh

  • #2
    Hei!

    Jeg bor selv på Jessheim. Lørenskog modellbilklubb hadde jo en stund en bane på Hellerdusletta, men den er borte. Så det eneste jeg vet om i nærheten er Hvervenbukta.

    Jeg har lest på http://www.rrc.no/ (Romerike RC sine sider) at de har planer om og anlegge bane i forbindelse med motoranlegget på Gardermoen.

    Jeg vil anbefale og ta en prat med de! Kanskje dere kunne fått til noe sammen.

    Lykke til!
    Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

    Comment


    • #3
      Bor selv på Kløfta, men det Oslo som er det nærmeste. Tror ikke noe på at det blir noen bane på denna sia ta byen
      Hans Magne Berg 1980 Kløfta
      Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

      Comment


      • #4
        bane på nmk gardemoen blei ikke noe av da dem ikke ville ha noe med oss å gjøre når dem fikk problemer med sitt eget opplegg.. men vi er i kontakt med kommunen, ting bare tar sånn tid.. men join/besøk oss gjerne på facebook sida vår "Romerike RC" så kan dere komme med innspill og følge med på hva vi driver med.. og vi samles ofte for å leke så det er jo litt sosialt også..

        Hilsen styreleder i Romerike RC
        Ole

        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X