Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner, litt usikker på valg av bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ser du har byttet nick. (Robert Kay)
    Du får jo også skrive att det er du som selger disse bilene. De LRP bilene. Dårlig av deg som selger og drive her på forumet og annbefale biler som du selv selger, og ikke kan nevne noen andre. da få du heller sette ut reklame som de andre butikkene gjør, ikke drive med sånn gratis reklame for deg selv, som du gjør.
    Dette gjør du jo hver gang det er noen nye som skal begynne med rc, og er usikker, på hvilken bil de skal velge. er jo så mange og velge mellom, men du slenger ut den reklamen din på hver tråd du kan. er ikke alltid bare inntekter ved og selge, man må som regel annonsere litt også, utenom det du klarer gratis her.
    Last edited by Ole k; 11 December 2008, 19:42.
    Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
    Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

    Comment


    • #17
      OYOYOY ole K der tok du meg vist på fersken.

      Jeg kjører også aktivt buggy og hadde vel 100 timer på bukta i fjor hvor jeg hjalp "nybegynere" samt kjørte selv.. jeg fraråder ikke noen og kjøpe noe som helst. Selv om jeg sikkert har erfaringer nok til og gjøre det.. Det har seg også sånn at Hobbyco selger lrp så denne bilen er og få kjøpt i samtlige hobbybutikker i norge vi har bare tilfeldigvis delelager og teamførere som er behjelplige om det skulle være noen spørsmål.. KLEM...
      Ønsker du og bli team førere for nye Serpent 811??
      sigpic
      Robert@rcsenteret.no

      Comment


      • #18
        hva med en brukt Mugen MBX5R med grom GRP tuned motor og jp-3 potte til 2 lapper, kan det være intr?
        MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

        Comment


        • #19
          Originally posted by Ole k View Post
          Ser du har byttet nick. (Robert Kay)
          Du får jo også skrive att det er du som selger disse bilene. De LRP bilene. Dårlig av deg som selger og drive her på forumet og annbefale biler som du selv selger, og ikke kan nevne noen andre. da få du heller sette ut reklame som de andre butikkene gjør, ikke drive med sånn gratis reklame for deg selv, som du gjør.
          Dette gjør du jo hver gang det er noen nye som skal begynne med rc, og er usikker, på hvilken bil de skal velge. er jo så mange og velge mellom, men du slenger ut den reklamen din på hver tråd du kan. er ikke alltid bare inntekter ved og selge, man må som regel annonsere litt også, utenom det du klarer gratis her.
          Ja enig den der var lur.

          Men den LRP buggyen ser jo ikke dum ut da, fikk nesten lyst på en selv hehe. Ikke dum pris heller
          Last edited by quattro1.9tdi; 12 December 2008, 19:30.
          AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
          utstyr selges klikk her

          Comment


          • #20
            Hei, Kjøp Lrp`n, Grunn: nyere en ho bao som er 4-5 år gamle med en ikke fult så bra motor.
            Ufattelig holdbarhet ikke noe dårligere en hobao som er bra på det feltet.
            Mye bedre motor en de andre bilene du har nevnt, fjorårets racing motor med snorstart.+++'
            Jeg sier ikke dette kun pga at jeg er teamsjafør for denne bilen men av erfaring, jo mere problemfri førstebil man har jo større blir gleden av denne hobbyen videre.
            Lykke til med valg av bil.(-:
            Ken Skalleberg

            Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

            Comment


            • #21
              har ikke noe mot noen merker jeg, men er bare imot den "Kjøp lrp." i hver tråd.
              og spørsmålet hans var xtm eller hyper, så da fikk han svar på det han spurt om. Den lrp`n ser grom ut den, så ikke noe dårlig valg i det hele tatt det antageligvis.
              Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
              Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

              Comment


              • #22
                Originally posted by Ole k View Post
                har ikke noe mot noen merker jeg, men er bare imot den "Kjøp lrp." i hver tråd.
                og spørsmålet hans var xtm eller hyper, så da fikk han svar på det han spurt om. Den lrp`n ser grom ut den, så ikke noe dårlig valg i det hele tatt det antageligvis.
                Ja, det er "lrp" gutta som svarer Det er veldig mange bra biler på markedet i dag.... lrp er det ikke mange som har noe lang erfaring med, men en bra bil er det helt sikkert. Holdbarheten? Håper den ikke er like bra som KYOSHO.(men det er den sikkert ikke)
                Pål Løvdal
                www.Antrade.no , RC SENTERET, XRAY NORWAY, TORNADO, FUTABA, NOVAROSSI,

                Comment


                • #23
                  Må bare si litt om LRP, har akkurat fått bygd ferdig min så jeg har ikke fått testa den enda. Men oppbygginga på bilen ser meget lovende ut for meget stor holbarhet, her har du foringer som er lette og bytte og de vil ta opp mye av trøkken ved kolisjon.
                  Så håper denne tåler like mye som MBX5R'n som jeg har trena med i høst, må si jeg ble forunrdra over hvor mye den tåler

                  Gleder meg til at det skal bli bart ut jeg
                  Last edited by sirkandal; 13 December 2008, 19:40. Reason: skriveleif
                  MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                  Comment


                  • #24
                    Er stor fornøyd med min XT2, solid som bare det.. Enkel og skru på, og enkelt å få tak i deler til....

                    Comment


                    • #25
                      Hyper-biler går ofte opp til 80 kmt, det gjør i værtfall min ! : http://www.google.no/imgres?q=hyper+...uMT5zsEemn4gTc

                      Comment


                      • #26
                        oops da har vi begge svart på en 4 år gammel tråd hehe
                        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X