Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho DBX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Du sier du kan holde igjen senterdiffen og snurre rundt bak hjula,hva følger med rundt av aksler da?
    Følger akslingene med til hjula?
    veldig synd du har fått en sånn blåmandags bil da
    den pakningen har nok ikke noe med dette å gjøre nei..
    ikke noe mulighet til å legge ut noe video!?
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #47
      takk for det tipset om kamera...skal filme det og sende video til deg så kan du se hva jeg mener...bare finne den USB kabelen til og øverføre video til pc
      http://petitrc.com/

      Comment


      • #48
        Prøv å få til det du
        For det kan ikke få hvert så mye som kan være galt med den..
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #49
          kan du holde igjen den samme akslingen på den andre bilen til kammeraten din også?
          Prøv å se om du greier å holde igjen den som går fremover også..
          Du skal ikke kunne holde igjen den akslen uten at det er noe galt inne i senterdiffen,var å sjekket på min kyosho med samme diff typen,å den fikk jeg ikke gjort det på..
          Ta et bilde å legg ut av den senter diffen din etter at du har demontert den
          Last edited by olafand2; 30 September 2012, 20:11.
          sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

          Comment


          • #50
            det tør jeg nesten ikke prøve for jeg husker den ikke slura så mye som min...du mener den stanga foran bilen ikke den jeg holdt i videon?..også hvis du hører på videon så har ikke bilen så mye kraft..før så hørtes den ut som f-16 fly når jeg gassa i fri luft
            http://petitrc.com/

            Comment


            • #51
              Stemmer,den stanga som er foran
              ja syns det var lite fart i den med 11.1v
              tør du å skru fra hverandre senterdiffen?
              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

              Comment


              • #52
                ja stanga foran gjør samme greia, helt enig..når jeg tok av pinion drevet så høres ikke den så dø ut og batteriet funker meget på andre bilene mine...har skrudd senter diffen mange ganger uten og se noe feil...har et spm, drifte folk pleier og låse diffene sine med skitt, åssen hadde det blitt om jeg gjorde det på min?

                virker som at senter diffen ikke får kraft fra de foran og bak..men har åpnet den så mange ganger som sagt, hva er kjenne tegn på ødelagt senter diff?
                Last edited by Bastard; 30 September 2012, 21:06.
                http://petitrc.com/

                Comment


                • #53
                  Dette høres noe rart ut du..
                  du skal ikke kunne stoppe de akslingene,sikker på at de drevene som sitter i den enden som akslingene sitter i senter diffen ikke er så slitte at de slurer!? ikke mye som skal til for at det blir for stor avstand til de to små drevene på sidene,for det er de små som drar med de store rundt
                  Jo hvis du låser diffene med skitt,så kan du drifte du også
                  kanskje ikke helt å anbefale på en offroader men
                  Last edited by olafand2; 30 September 2012, 21:09.
                  sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                  Comment


                  • #54
                    det er senter diffen som skal gi kraft til den foran og bak,derfor så må det være noe som er sundt/slitt inni den
                    kjenne tegn er vel at den ikke drar med seg diffene foran eller bak..
                    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                    Comment


                    • #55
                      Hallo..etter all det surret og maset så har jeg funnet ut problemet...den ene hvite tynne kabelen som går fra mottaker kabelen som hadde løsnet halveis ut..så bilen fikk bare noen % med strøm...uff uff beklager for all maset..men men i rc må man regne med bagateller..setter stor pris på all svar og hjelp
                      http://petitrc.com/

                      Comment


                      • #56
                        Så bra at du fant det ut da ikke noe rart du holdt igjen akslingen da
                        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X