Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mugen Seiki MBX-serien

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    He he he... mere info om vekta på mbx6. Scott Hughes har målt tyngden på den og den er faktisk ganske så lett med litt titanuim og lipo Helt ned på 3 kg, da begynner vi å snakke!!!!!!!


    Hi,

    Sorry, no manual yet. It's pretty straight forward except for a few things like the sway bar mounts, side guards, and the front steering blocks.

    Everyone has been asking me about the weight. Weighed in last night with titanium screws, new light weight OS aluminum head, and fiber brakes at below ROAR limit. If I can get a lipo in it and some more tit parts it can easily be down to the IFMAR limit

    ROAR limit 3200 grams
    IFMA limit 3000 grams

    Scott Hughes





    Proline lanserer også et nytt kaross til Mbx6 bilen.......

    Tomorrow we'll announce our new MBX6 body. It's called SHIFT. I'll post a pic of my car tomorrow night with the body. It's super low and a new direction we're going with the 1:8 bodies right now. Stay tuned...
    Last edited by Tommy O; 12 September 2008, 20:18.
    1:8 Buggy

    Comment


    • #47
      Noen bilder av det nye proline karosseriet til Scott
      Attached Files
      1:8 Buggy

      Comment


      • #48
        Mugen i salg i Norge

        Var innpå forume her om dagen så fant eg en ny reklame.
        Var en ny nettbutikk som hetter Buggyshop.no di selkte jo mugen.
        Ganske stili at de endeli er mugen biler til salgs her i norge fra butikk.
        sigpicTim Lendengen 1994 modell.Bor på Tau.
        Kjører lightning 2 sportNå er hyper 21 motoren på plass og hyper EFRA 2059 potte

        Comment


        • #49
          Originally posted by Tim View Post
          Var innpå forume her om dagen så fant eg en ny reklame.
          Var en ny nettbutikk som hetter Buggyshop.no di selkte jo mugen.
          Ganske stili at de endeli er mugen biler til salgs her i norge fra butikk.
          ser ikke helt forskjellen på å handle på nettet i norge kontra sverige, men det er jo så.
          MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
          TRF-415MSXX
          DEX410

          Comment


          • #50
            Originally posted by casevac View Post

            Her er mitt nye råskinn:


            Med unntak av gass/brems servoen så er jeg meget godt fornøyd!
            Synes jeg drar kjensel på den bilen
            TEAM ELEFUN

            Comment


            • #51
              Etter litt prøving på banen idag fant vi ut at jeg trenger en ny potte til min MBX5R med nyervervet Ninja/grp MR motor.
              Hva er det beste alternativet av potter der ute, er jo greit vis den er lovlig og kjøre løp med til neste år og
              MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

              Comment


              • #52
                Originally posted by sirkandal View Post
                Etter litt prøving på banen idag fant vi ut at jeg trenger en ny potte til min MBX5R med nyervervet Ninja/grp MR motor.
                Hva er det beste alternativet av potter der ute, er jo greit vis den er lovlig og kjøre løp med til neste år og

                Heisann, beste pottevalget for den motoren er: Ninja/grp efra 2053 med kort bend
                1:8 Buggy

                Comment


                • #53
                  Takker, burde jo kjenne den motoren du ja
                  Får snoke litt rundt etter beste pris
                  MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                  Comment


                  • #54
                    bestilte jp-3 til den nye motoren jeg tommy, så får jeg heller bytte underveis
                    MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                    TRF-415MSXX
                    DEX410

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Tombola View Post
                      bestilte jp-3 til den nye motoren jeg tommy, så får jeg heller bytte underveis
                      I usa elsker de den pipe/motor komboen.. Pta skal kjøre den pipa på jx motoren i skien til helga, blir artig å se den hvine nedover langsida
                      1:8 Buggy

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Tombola View Post
                        bestilte jp-3 til den nye motoren jeg tommy, så får jeg heller bytte underveis

                        Fikk forresten en tlf i går, ser ut til at jeg får inn et brukbart parti med nye mugen bilen til uka Tror det var noe sånt som 7 biler jeg gitt......... Får vel videresende de asap da tenker jeg, el så blir det vel et par små-sinte bergensere, hahaha.....
                        1:8 Buggy

                        Comment


                        • #57
                          4 til bergen vel? kommer og en motor til meg
                          MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                          TRF-415MSXX
                          DEX410

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Tombola View Post
                            4 til bergen vel? kommer og en motor til meg
                            Er vel noe sånt, han lexus karen (husker ikke navnet hans) har sikkert bestillt et par
                            Pakkene blir delt opp hver for seg fra butikk så jeg slipper å sortere....... Sender alt til han jeg ikke husker navnet på!!!! Tror navnet var noe med kronhjul el nohihihi...
                            1:8 Buggy

                            Comment


                            • #59
                              ja, er vel noen som er redd for å ødelegge bilen med en gang, og trenger en i reserve... bestiller heller en til litt seinere jeg, bare ha en å herje med i vinter først

                              må du betale for frakten fra deg? isåfall må du si ifra, så vi får ordnet opp i det raskt.

                              Du er en engel Tommy, hva skulle vi gjort uten deg
                              MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                              TRF-415MSXX
                              DEX410

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Tombola View Post
                                ja, er vel noen som er redd for å ødelegge bilen med en gang, og trenger en i reserve... bestiller heller en til litt seinere jeg, bare ha en å herje med i vinter først

                                må du betale for frakten fra deg? isåfall må du si ifra, så vi får ordnet opp i det raskt.

                                Du er en engel Tommy, hva skulle vi gjort uten deg
                                Vi ordner det med frakt, kronhjul får overføre så får dere bet. han seinere!!
                                1:8 Buggy

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X