Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho mp9

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Two years have passed and the MP10 chassis has evolved we've pushed to achieve more speed and stability i'm sure when you drive this new car, you will... KYO33022


    900$
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

    Comment


    • Det koster å være best!! Men så er det også verdt det!!
      Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
      Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

      Comment


      • Nå vant Mugen EM, den koster 550$ Hvis 900$ blir overført til norske butikker så blir det nesten 9000kr, SÅ mye bedre er den vel ikke
        MBX-6
        Slash 4x4 rtr
        - Midtskogen Raceway-

        Comment


        • Ja, jøss. Og Kyosho vant NM. Hot Bodies VM osv... Dårlig argument. Og den kommer ikke til å koste 9000,-. Og har du ikke råd til den, så kjøp Mp9 Race. En bil som er fullt på høyde med alt annet.
          Det er valgfritt skjønner du. Kjør Mugen så mye du vil du, så skal vi andre kjøre fort!

          Alltid moro med den gode gamle "bilen min er bedre enn bilen din", "faren min er sterkere enn faren din" diskusjonen!
          Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
          Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

          Comment


          • Ikke så alt for store endringer fra forrige versjon, flare av oppgraderingene er jo tilgjengelige til en ok pris. Jeg skal primært "kosekjøre", så en eldre versjon som jeg oppgraderer etter hvert holder sikkert. Så får vi se om jeg kaster meg med på noen løp etter hvert. Men er fortsatt usikker på forskjellene, og hva jeg bør kikke etter ved bruktkjøp?
            Arild,Gjøvik

            Comment


            • Det fins kun to typer mennesker i verdenen.
              Den ene kjører Kyosho,
              den andre ønsker han gjorde det!! Hahaha!
              Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
              Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

              Comment


              • Originally posted by Hulken View Post
                Ikke så alt for store endringer fra forrige versjon, flare av oppgraderingene er jo tilgjengelige til en ok pris. Jeg skal primært "kosekjøre", så en eldre versjon som jeg oppgraderer etter hvert holder sikkert. Så får vi se om jeg kaster meg med på noen løp etter hvert. Men er fortsatt usikker på forskjellene, og hva jeg bør kikke etter ved bruktkjøp?
                Mange av konkurranse kjørerne kvitter seg med biler når det kommer en ny versjon. Kjøp en strøken og velholdt bil av noen som veit hva de driver med. Så er sjansene store får at du kan gjøre et kanonkjøp og samtidig bli veldig fornøyd.
                Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                Comment


                • Litt MP9 TKI 2 snadder.
                  Attached Files
                  Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                  Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                  Comment


                  • såg steinbra ut jesper.

                    einaste der va litt støv på den.. hehe xD
                    € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                    € Team Sjølsponsa2012 €

                    Comment


                    • Da har det blitt MP9 TKI på meg, men venter på litt deler før prøvekjøring. Vurderer litt opppgraderinger, men vil rådføre meg med ekspertene (les: dere). Hingepins og turnbuckles i titanium, div Fioroni (avstivingsstag f+n, støtdempertårn f+b)). Har også sett på Fioroni chassisplate ev. en dansk carbon plate. Har også kikket på alu bærearmer. King Headz har en del som ser bra ut. Noen tanker eller anbefalinger fra folket?
                      Arild,Gjøvik

                      Comment


                      • Originally posted by Hulken View Post
                        Da har det blitt MP9 TKI på meg, men venter på litt deler før prøvekjøring. Vurderer litt opppgraderinger, men vil rådføre meg med ekspertene (les: dere). Hingepins og turnbuckles i titanium, div Fioroni (avstivingsstag f+n, støtdempertårn f+b)). Har også sett på Fioroni chassisplate ev. en dansk carbon plate. Har også kikket på alu bærearmer. King Headz har en del som ser bra ut. Noen tanker eller anbefalinger fra folket?
                        Ser ikke helt vitsen med alu bærearmer, da jeg tror man bare flytter problemet lenger inn i bilen hvis noe skulle ryke.. Jeg har ikke greid å ødelegge noen bærearm enda. Men anbefaler c-hub bak i alu
                        Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                        Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                        Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                        Comment


                        • Var en gåen bærearm når jeg fikk den! Men ser poenget ditt. Den har alu c-hub allerede. ;o) Skal vist være en bil Rune Karlsen har hatt? Hva sierr herr Karlsen om carbon chassisplate tro?
                          Arild,Gjøvik

                          Comment


                          • kjør orginal chassie plate og ikke no alu stivere forran eller bak , det gjør bare bilen værre nå husker ikke jeg helt hva som var på den bilen siden sist jeg skrudde på den men tror den skal være ready to go no needs for upgrade
                            ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                            Comment


                            • Ikke de fra Fioroni heller, med fjæring? Liker litt "bling", men ikke om det går ut over kjøreegenskapene.
                              Arild,Gjøvik

                              Comment


                              • Styr unna hingepins i titan. Jeg har testa de, og de bøyer seg med en gang. Ville kansje spandert på meg øvre bærearm foran i alu fra King Headz hvis det ikke alerede står på bilen.
                                Torgny Halvorsen 72 mod
                                3xMP9 TKI 1xMP9 TKI2 1xMP9WC LE 5xdiv RB
                                Futaba 4PK,Hitec CRX Caliber 4 heli,

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X