Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho mp9

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by geir™ View Post
    Den prisen er vel for "billig" versjonen av mp9 og ikke TK1 (Team Kyosho International) som den originale MP9 har fått som tilnavn. MP9 TK1 koster rundt 8000kr.
    ja det er "billig" versjonen. Men den har akkurat de samme kvaliteter som andre racing biler på markedet idag.


    Noen som har ett set up sheet til mp9'n som går ann å redigere på og legge ut her?

    ¤¤ xxxxxx ¤¤ OS Engines ¤¤ Byron fuel ¤¤ xxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ Power save racing ¤¤

    Comment


    • #32
      Tviler ikke Runner. Poenget mitt var at det finnes to versjoner MP9. Poenget med å komme med en billigere utgave var vel nettopp for å matche prisene til konkurentene. Kan bekrefte at den originale MP9, nå kalt MP9 Team Kyosho International, er av en annen verden enn konkurentene. Fikk helt hakeslepp da jeg fikk studert den litt nærmere.

      At MP9 er en meget bra bil er hevet over enhver tvil for meg i alle fall. Den har mangen spennende og løsninger og virker veldig gjennomtenkt og med Pro-Line Shift karosseriet er den helt konge. I tillegg er den utrolig smooth og tight på alle måter, har ekstremt lav rullemostand og veldig god styring - en slags eksponentiell ackermanløsning som først slår til når du trenger den mest - dvs midt i svingen. Uten tvil en fullverdig og helt på høyden konkuransebil.
      "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

      Comment


      • #33
        da har jeg fått laget oppsettet mitt på ett ark.
        Attached Files

        ¤¤ xxxxxx ¤¤ OS Engines ¤¤ Byron fuel ¤¤ xxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ Power save racing ¤¤

        Comment


        • #34

          Comment


          • #35
            Da er de første tankene kjørt med den nye bilen min. Og jeg er veldig imponert Den både styrer bedre, hoppere høyere, akselererer bedre enn det meste. Rett å slett skikkelig psyko bil å kjøre. Jeg gleder med allerede til neste gang jeg skal kjøre
            Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
            Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

            Comment


            • #36
              det er konge Jesper. Lykke til videre, synd du ikke får blitt med å kjørt nm runda i kodal til helgen.

              Har begynt å bruke sirio 6'r turboplugg for buggy, da funker Orion Alpha motoren helt rått, er å anbefalle istedenfor p3.

              Ellers så er det stort sett ackermann plasseringen som jeg justerer litt fram og tilbake på samt bruker 7000 i front diff når det er bra grep. Linken på bakre bærearm er også veldig fin til å finjustere rotasjonen i svingen.

              Bilen har veldig god respons på sånne type finjusteringer, så ikke overse det

              ¤¤ xxxxxx ¤¤ OS Engines ¤¤ Byron fuel ¤¤ xxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ xxxxxxxxxx ¤¤ Power save racing ¤¤

              Comment


              • #37
                Møkkadag som endte godt!

                I dag sto jeg å plundra i 5 timer med bilen min. Ingenting var som det skulle(motortrøbbel)!! Så veldig mørkt på situasjonen, men så var jeg så heldig å få hjelp av Rune K. Etter å ha klødd seg litt i hodet, la han sine "healing hands" på bilen min. Og etter å skrudd litt her og justert litt der begynte det sakte men sikkert å komme seg.
                Til slutt funka alt, motor, oppsett++) perfekt, og jeg fikk kjørt noen raske tanker før mørket og sulten tok oss.
                Jeg er sykt imponert over styringa og balansen i den bilen. Dritkult å kjøre buggy i dag.
                Stor takk til Rune GO KYOSHO!!
                Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                Comment


                • #38
                  godt å høre Rune K kan sine saker =) takk å lov at vi har en slik guru i miljøet stakkars måtte rune skru novarossi i dag :P
                  ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by braaten22 View Post
                    godt å høre Rune K kan sine saker =) takk å lov at vi har en slik guru i miljøet stakkars måtte rune skru novarossi i dag :P
                    Jepp, veldig enig der. Det er ikke alle som er så velvillig til å dele sine kunnskaper og erfaringer med oss som ikke er like flinke. Hørte han hadde vært bort på motoren din også Og Novarossien har aldri gått som idag, så det spiller ingen rolle hva det heter tydeligvis. Same same, but different som dem sier i Thailand.
                    Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                    Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                    Comment


                    • #40
                      stemmer det bare at minvar nok "LITT" mer kranglete :P he , kjøre i morra eller jesper ? jeg å kristian skal kjøre et sted men vet ikke om det blir hof eller bukta ennå
                      ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                      Comment


                      • #41
                        Jeg har planer om litt kjøring ja, men det spørs når jeg slutter på jobben. Jobber jeg seint blir det nok dårlig med kjøring.
                        Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                        Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                        Comment


                        • #42
                          jaja ,hva skal man si
                          Attached Files
                          ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                          Comment


                          • #43
                            Såpass Var ikke Xray og Losi gode nok?
                            Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
                            Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Mta-motorsport View Post
                              Såpass Var ikke Xray og Losi gode nok?
                              joda var fine biler det å driver å tester ut litt da vettu
                              ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                              Comment


                              • #45
                                Noen har for mye penger Kule bil du har kjøpt deg!
                                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X