Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho mp9

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    en stund her trodde jeg dere satt å sjenka dere.. haha xD
    men er enig med Dx3en ja...
    € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
    € Team Sjølsponsa2012 €

    Comment


    • #92
      hehe ser den. klar for utesessongen igjen da ?
      ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

      Comment


      • #93
        oh yes.. var å kjørte allerede i helga.. banen var litt våt men gikk fint å kjøre.

        skal gjøre litt med den banen, så må kalle inn til dugnad asap.

        rekner med du er like klar selv eller har du og allerede begynt å herje?
        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
        € Team Sjølsponsa2012 €

        Comment


        • #94
          ja er vel så å si klar hvertfall, mangler clutch bare så har ikke fått begynt å kjøre inn ny motor ennå desverre
          ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

          Comment


          • #95
            eg hadde hvertfall vært meget utolmodig da..

            bestiller meg ny motor til hyper9en min idag eller imorgen satser eg på. så ikke så lenge til innkjøring her heller..
            men nå så kjører eg på novaen som eg kjøpte ifjor.. har ikke kjørt så mye enda..så satser på noen løp dette året.
            € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
            € Team Sjølsponsa2012 €

            Comment


            • #96
              godt å høre må være med på løp vettu , hvordan motor skal du ha da ?
              ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

              Comment


              • #97
                skal ha den nye novarossi toro nero team edition.. toro neroen skal være sjef har eg blitt fortalt så må jo teste den siste versjonen.. hehe

                er du fornøyd med orion motoren da? den ser veldig smooth ut på bildet.. eneste kjennskap eg har t den.. :P
                € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                € Team Sjølsponsa2012 €

                Comment


                • #98
                  nå har ikke jeg no erfaring med den nye motoren de har kommet med, men den virker like lettjustert å stabil som den forje, kansje litt mer power på midt og topp registeret, og at den går mye lengre på tanken ikke altfor gærli pris heller !
                  ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                  Comment


                  • #99
                    eg synes heller ikke at prisen er helt på jordet.. .. men det er vel alle rc folk håpe på: bedre motor til minst mulig pris.. hehe

                    er du med i klubb og sånt og hvor er det du kjører mest henn i landet??
                    € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                    € Team Sjølsponsa2012 €

                    Comment


                    • bilen klar for sessongen å til litt innkjøring i morgen med den nye Byron Gen 2 25%/9%
                      Attached Files
                      ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                      Comment


                      • detta blir bra Steffen. Får begynne å kjøre inn 7port'n imorgen jeg da.
                        Ellers er race'n klar til å vinne neo buggy

                        €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                        Comment


                        • hell yeah er ikke lenge til det braker løs nå
                          ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                          Comment


                          • Endelig klar for 2010 og første løp, The Neorace.
                            Attached Files
                            Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                            Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                            Comment


                            • Så fin ut den da Jesper, lykke til på NEO
                              MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                              Comment


                              • Originally posted by sirkandal View Post
                                Så fin ut den da Jesper, lykke til på NEO

                                Takk skal du ha Bjørn Tore. Det blir nok en kjempebra opplevelse og erfaring
                                Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                                Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X