Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho mp9

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hei!

    Sniker meg inn i MP9 tråden med en MP7.5 jeg, ikke skyt meg

    Har hatt bilen siden januar og har fått veldig blod på tann når det gjelder buggy. Har kjørt 1:8track i noen år nå, + diverse El-touring som yngre, og nå er det buggy som står for tur. Veit de fleste mener at Mp7.5 ikke er bra nok, men jeg vil gi den en sjanse

    Nok piss, her er spm mitt; Hva diff olje bør jeg ha i diffene, skal spes kjøre på Hvervenbukta. Takker for råd da jeg ikke har NOE erfaring med buggy.

    Øyvind
    Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
    Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
    Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

    Comment


    • Originally posted by fastolsen jr View Post
      Hei!

      Sniker meg inn i MP9 tråden med en MP7.5 jeg, ikke skyt meg

      Har hatt bilen siden januar og har fått veldig blod på tann når det gjelder buggy. Har kjørt 1:8track i noen år nå, + diverse El-touring som yngre, og nå er det buggy som står for tur. Veit de fleste mener at Mp7.5 ikke er bra nok, men jeg vil gi den en sjanse

      Nok piss, her er spm mitt; Hva diff olje bør jeg ha i diffene, skal spes kjøre på Hvervenbukta. Takker for råd da jeg ikke har NOE erfaring med buggy.

      Øyvind
      hei

      Er det like hullete der som det pleier vil jeg anbefalle 5000foran 4000midt og 2000 bak.
      Dempere innerst på bærearm og midt på tårnet rundt det hele. 500 olje foran i dempere og 350 bak. Dette kommer selvfølgelig ann på hvilke stempler du bruker på demperne, men vil være et godt utgangspunkt. Kjørehøyde 29 bak og 27 foran med mørke blå fjører foran og lyseblå bak.
      Da fikk du litt mere info en du spurte etter, men regner med det hadde kommet lykke til

      €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

      Comment


      • Takk for kjapt og bra svar all info er god info..

        Da har jeg litt å pusle med til snøen er helt borte
        Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
        Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
        Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

        Comment


        • er en ringrev du mr karlsen he he
          ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

          Comment


          • Set up for skien 18.4.2010=)
            Attached Files
            ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

            Comment


            • klar for løp til helgen =)
              Attached Files
              ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

              Comment


              • det blei jo drit bra walgren. få lagt ut bilen til ung og lovende nå også da. konge gutter
                ser på dette og da trur jeg at jeg blir frakjørt altså
                må ha nytt design på bilen min jeg også nå

                €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                Comment


                • As requested oldman

                  Last edited by KristianA.K.; 18 April 2010, 19:40.

                  Comment


                  • har det vært tilbud hos upgrade nå eller??
                    MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                    TRF-415MSXX
                    DEX410

                    Comment


                    • Næææææææ, penger på paypal som ville bort

                      Comment


                      • Pass deg nå, ellers så kommer han conehaed fyren fra Luksusfellen på besøk til deg.
                        TEAM ELEFUN

                        Comment


                        • ha ha ha :P ler
                          ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

                          Comment


                          • Ja, er det noen som vil dele setup fra helgen på Hverven? Hva kom dere frem til? hehe..

                            Får min nyinnkjøpte mp9 i morgen, og har ikke mulighet til å finne opp hjulet på nytt, da jeg sitter på lite erfaring

                            Alt mottas med takk
                            Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                            Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                            Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                            Comment


                            • Her er mitt som jeg kan huske det

                              Comment


                              • Originally posted by fastolsen jr View Post
                                Ja, er det noen som vil dele setup fra helgen på Hverven? Hva kom dere frem til? hehe..

                                Får min nyinnkjøpte mp9 i morgen, og har ikke mulighet til å finne opp hjulet på nytt, da jeg sitter på lite erfaring

                                Alt mottas med takk
                                hei

                                se på side 4, der er det et set up som jeg bruker som utgangspunkt.

                                men ser det er en feil der. instillingene bak på bilen, er ikke den øverste tegningen, men den nederste med 2 grader anti squat og 3 grader toe in.
                                Ellers så er det kort baklink ytterst på hub'n og nest øverst ytterst på dempertårnet, og standard demper stempler med 450 olje foran og 400 olje bak.
                                For hverven så bruker jeg 2.5 mm stab stag foran isteden, og demperne står ytterst på bærearmen foran.

                                €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X