Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vøyenega-Banen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    heisann alle som bruker (brukte) banen på vøyenenga.....
    ca35 min unna vøyenenga ligger hønefoss og der har vi laget en kjempe bra bane som vi har jobbet masse med.....(se bilder på forumet)Banenn ligger ved hovsmarka
    Vi holder på med¨å få oss brakke slik at vi skal få laget en super kjøre plattform...+ klubbhus...
    Dette vi skje iløpet av denne uken ...(18-21)
    vi har en plattform fra før som fungerer bra .....
    Hit er alle velkommen
    MP9 TKI2| Novarossi | Meccamo | Spektrum DX3R
    Team SJØLSPONS www.racelinerc.no

    Comment


    • #47
      Originally posted by RC Ulle View Post
      heisann alle som bruker (brukte) banen på vøyenenga.....
      ca35 min unna vøyenenga ligger hønefoss og der har vi laget en kjempe bra bane som vi har jobbet masse med.....(se bilder på forumet)Banenn ligger ved hovsmarka
      Vi holder på med¨å få oss brakke slik at vi skal få laget en super kjøre plattform...+ klubbhus...
      Dette vi skje iløpet av denne uken ...(18-21)
      vi har en plattform fra før som fungerer bra .....
      Hit er alle velkommen
      Hei har vært inne på tanken å ta seg en tur til dere Blir vel en tur snart nå som bærum ikke har bane lenger.
      Har dere faste dager dere kjører på?
      www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
      CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
      +++

      Comment


      • #48
        er vel nærmere til bukta for min del.. men skal ikke si at jeg aldri tar turen for og få en forandring..
        MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
        www.Mustit.no

        Comment


        • #49
          Vi prøver å kjøre hver torsdag og lørdag mn vi kjører så ofte vi har mulighet.
          Vet ikke om det blir kjøring torsdag 21 mn regner m det.
          Legger ut tider på forumet
          MP9 TKI2| Novarossi | Meccamo | Spektrum DX3R
          Team SJØLSPONS www.racelinerc.no

          Comment


          • #50
            Originally posted by RC Ulle View Post
            Vi prøver å kjøre hver torsdag og lørdag mn vi kjører så ofte vi har mulighet.
            Vet ikke om det blir kjøring torsdag 21 mn regner m det.
            Legger ut tider på forumet
            Hvorfor ikke møtes i Hof d 21 alle sammen. Jo flere jo bedre Veibeskrivelse på hmbk.no
            Du har godt av en langtur veit du Ulrich. he he
            Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
            Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

            Comment


            • #51
              Originally posted by Jespero View Post
              Hvorfor ikke møtes i Hof d 21 alle sammen. Jo flere jo bedre Veibeskrivelse på hmbk.no
              Du har godt av en langtur veit du Ulrich. he he

              Jada ...bare hyggelig med en lang tur men skal ta langturen til falun denne torsdagen .....hadde kommet til dere for å kjøre jeg vettu...he he
              kommer vel en annen gang....
              MP9 TKI2| Novarossi | Meccamo | Spektrum DX3R
              Team SJØLSPONS www.racelinerc.no

              Comment


              • #52
                Faan det var no dritt gutta du får ta en tur i rådhuset Nicy å drive litt lobby virksomhet

                Comment


                • #53
                  Bane i Bærum

                  Pratet med en som har pleid å kjøre på Vøyenenga på 17 Mai. Han kom med en ide at vi kunne tatt kontakt med flyklubben i bærum som driver oppe ved Stovivannet et sted.
                  Med det at de kan drive med fly og helikopter der så burde det hvetfall ikke vært noe problem med lyden fra våres artige små leiketøy.

                  Så hvis noen har noe tid å avse så kunne det vært en ide å kontakte dem.
                  Jeg skal se etter hva jeg kan få tid til.
                  Men vi må jo gjøre noe, for dette ekke holdbart.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by switchback View Post
                    Pratet med en som har pleid å kjøre på Vøyenenga på 17 Mai. Han kom med en ide at vi kunne tatt kontakt med flyklubben i bærum som driver oppe ved Stovivannet et sted.
                    Med det at de kan drive med fly og helikopter der så burde det hvetfall ikke vært noe problem med lyden fra våres artige små leiketøy.

                    Så hvis noen har noe tid å avse så kunne det vært en ide å kontakte dem.
                    Jeg skal se etter hva jeg kan få tid til.
                    Men vi må jo gjøre noe, for dette ekke holdbart.
                    Jeg har vært inne på tanken å ta kontakt med fly-gutta,har vært å sett på området deres,kjempe fint område de har der oppe.
                    hadde vært noe å fått til,evt, slått oss sammen til 1 stor rc-klubb, fått støtte og bygget kjempe rc-annlegg
                    det er jo mange barn/voksne som driver med dette i bygda her.
                    Vi får stå sammen å gjøre vårt beste,dette må prøves ut
                    www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
                    CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
                    +++

                    Comment


                    • #55
                      eneste som er litt dumt njoy er hvis du ikke har ordentlig luft trafikk kontroll, og spoler inn på rullebanen med 8ighten din i det et fly kommer inn for landing
                      Last edited by Martin K.; 19 May 2009, 15:20.
                      CRC - 3Racing - Tamiya

                      Comment


                      • #56
                        det blir satt opp et fly tårn da martin.. med flyveledere og radarer..
                        MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
                        www.Mustit.no

                        Comment


                        • #57
                          Var nedpå banen en kjapp tur for å se i dag. Hva skal skje der nå? Banen er flata ut, og sanden ligger i store hauger
                          # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                          Comment


                          • #58
                            Nå skal det bygges boliger der.
                            Kjipt men sant, vi får lete etter alternativer

                            Comment


                            • #59
                              Kjøring i Bærum

                              Hei gutta;

                              Hadde vært fint å få igang litt kjøring i Bærum igjen, skriver i tråden i håp om at noen 2lokale" fortsatt "abonerer" på den.

                              Er selv medlem i Bærum modellflyklubb, og kan hjelpe til hvis vi skal se omd et er mulig å lage en bane på Skui.

                              aLternativt ligger det en gammel "DBX" tråsykkelbane på Rykkinn som jeg har kjørt en del bil på. banen er litt i minste laget til 1/8, men har potensiale. Det er kanskje best å kjøre elektro her i første omgang, og gå den "riktige" veien igjennom kommune el. l og få godkjent baneanlegg for hobbybruk..

                              Vi er en gjeng folk som kjører Mini-Z på Ballerud om vinteren, og alt som er gøy på sommeren. Det vil også si at vi har litt krefter til å få ting gjort. Det er mulig vi kan finne tomter andre steder hviv vi konsentrerer oss litt.

                              la oss fortsette her, eller kanskje helst lage en ny tråd, og få igang en bane i Bærum til våren.

                              Robert
                              Spangen

                              http://spangen.vox.com -=- President of "Team Crash and Burn"

                              Comment


                              • #60
                                Dere burde kansje kontakte disse kara
                                Oslofjord Panoramic Racepark

                                Det planlegges og lage et motoranlegg på Follestad i Røyken kommune som kun er 35 min vest for Oslo.
                                Planen er og lage et anlegg som er av høy standard, mye bedre enn hva vi er vant til!
                                Mye mere og bedre info finner dere på www.dt.no eller
                                http://dt.no/article/20091202/NYHET/712029913/1063/NYHET

                                Kunne sikkert fått et flott anlegg i samarbeid der
                                MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X