Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vøyenega-Banen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Spangen View Post
    Hei gutta;

    Hadde vært fint å få igang litt kjøring i Bærum igjen, skriver i tråden i håp om at noen 2lokale" fortsatt "abonerer" på den.

    Er selv medlem i Bærum modellflyklubb, og kan hjelpe til hvis vi skal se omd et er mulig å lage en bane på Skui.

    aLternativt ligger det en gammel "DBX" tråsykkelbane på Rykkinn som jeg har kjørt en del bil på. banen er litt i minste laget til 1/8, men har potensiale. Det er kanskje best å kjøre elektro her i første omgang, og gå den "riktige" veien igjennom kommune el. l og få godkjent baneanlegg for hobbybruk..

    Vi er en gjeng folk som kjører Mini-Z på Ballerud om vinteren, og alt som er gøy på sommeren. Det vil også si at vi har litt krefter til å få ting gjort. Det er mulig vi kan finne tomter andre steder hviv vi konsentrerer oss litt.

    la oss fortsette her, eller kanskje helst lage en ny tråd, og få igang en bane i Bærum til våren.

    Robert
    Hei Robert,joda det hadde vært noe å fått til en buggy-bane igjenHar vært litt rundt å sett etter områder,og tanken min er å kunne fått til ett område ved siden av bærum modelflyklubb sin flyplass på Jordbru/Skui,og fått laget ett stort RC senter der oppe. Fint hvis du som er medlem i klubben kunne sjekke litt med han Bonden som de leier jordet av.

    Skal se om jeg får tatt meg en tur bort til dere en torsdag,så kan vi snakkes litt mere,er hvertfall med å prøve få til noe jeg.

    -Johan
    www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
    CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
    +++

    Comment


    • #62
      Hei Johan;

      Det er fint, ta en tur innom på Ballerud du, så tar vi en prat. Det er "uofisielt" folk der (ihvertfall jeg) på mandager også (bortsett fra i romjula).

      Robert
      Spangen

      http://spangen.vox.com -=- President of "Team Crash and Burn"

      Comment


      • #63
        hei=)

        Noe nytt om den nye banen i bærum???

        Comment


        • #64
          Originally posted by krazykid View Post
          hei=)

          Noe nytt om den nye banen i bærum???
          Hei,nei det er ikke noe nytt on noe bane her enda desverre
          Men det er helt klart noe som skulle vært tatt tak i,har selv vært opptatt med andre ting.
          www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
          CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
          +++

          Comment


          • #65
            finns en bane i hønefoss......
            MP9 TKI2| Novarossi | Meccamo | Spektrum DX3R
            Team SJØLSPONS www.racelinerc.no

            Comment


            • #66
              Det hva synd Hvar en veldig god idee å kjøre med flygutta da.
              og hvor finns denne banen i hønefoss?? hvordan er den? lengter etter å kjøre litt på bane og ikke bare bashing:P går så mye deler!!

              Comment


              • #67
                Det er en 1/10 bane elektro på rykkinn den holder på å bli utbedret i disse dager
                er opprinnelig en bmx bane men den blir ikke brukt så vi har tatt kontroll over den den har bra potensiale til å bli bra
                Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

                Comment


                • #68
                  Hvor hen på Rykkin ligger denne banen da?
                  www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
                  CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
                  +++

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by njoy View Post
                    Hvor hen på Rykkin ligger denne banen da?
                    Den ligger bak bjørnebærstien 37 mellom skytten og bjørnebærstien holder på å rake vekk all småstein og grus så skal vi flytte det ene
                    hoppet mellom 2 andre hopp så det blir et platåhopp i og med at det ligger 4 hopp etter hverandre relativt tett kom å se en dag den kan bli ganske kul så møter du flere kjente mennesker med samme lidenskap vettu nikki hilsen Børni
                    Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

                    Comment


                    • #70
                      Hehe halla ,ok tenkte meg det var der,men da er hvertfall nitro utelukket får komme innom med Strike`n å prøve litt når dere får den kjørbar.Send meg en mld når dere har planlagt dugnad/kjøring ,så kommer jeg ned
                      www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
                      CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
                      +++

                      Comment


                      • #71
                        Halla folkens, er det noe action i bærums-traktene om dagen?

                        Tror jeg klarte å finne fram til vøyenega-banen her forleden, mye svære hopp var det i hvertfall
                        Er interessert i å bidra da jeg syns det er vanskelig å finne egna steder å kjære i nærheten (vøyenenga).
                        M. J. Hagen 1976
                        E-Revo | Savage Octane

                        Comment


                        • #72
                          Jeg må nok da dessverre skuffe deg!
                          banen du har klart å finne er dirt/BMX
                          banen, og ja den har sinnsyke hopp
                          den tidligere banen finnes ikke lenger
                          men det finnes en annen bane på Rykkinn
                          det ligger en tråd om den her inne på forumet

                          Ellers kan du kontakte meg for veibeskrivelse
                          denne er helt topp til 1/10 biler
                          Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

                          Comment


                          • #73
                            Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

                            Comment


                            • #74
                              Takk for svar Chewbacca, vanskelig å finne spotter her i traktene for monstertruck da med unntak av den BMX-banen som forøvrig var ganske rå faktisk.

                              Skal sjekke Rykkin, men er redd for at e-revo'n blir litt i det største laget? 6s lipo røsker godt opp
                              Last edited by s0und; 4 November 2014, 13:44.
                              M. J. Hagen 1976
                              E-Revo | Savage Octane

                              Comment


                              • #75
                                Ja m 6 s så blir underlaget spist opp
                                vi kjørte truggy der tidligere, men nå
                                er vi en kompisgjeng som alle har kjøpt
                                seg short course biler
                                ganske, eller jævlig morsomt m 6 biler på
                                banen samtidig
                                og short course bilene går nærmest aldri i stykker
                                Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X