Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spots i Fredrikstad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spots i Fredrikstad

    Hei der alle RC fans.

    Ny i denne sporten så lurer på om det er fler her fra Fredrikstad som vil møtes og kjøre litt?
    Lurer også på om det er noen bra steder og kjøre i Fredrikstad. Har en BMX bane, men den er stengt med porter og lås.

    Anybody? you? you? you?
    Kyosho Inferno 7.5 sp3 (1:
    Smartech Winner 1 (1:10)
    www.myspace.com/eyeswithlies

  • #2
    Er jo en bane på slevik som er beregnet for 1:8 buggy. Var der i går, men vi kjører 1:5 da. Snakket med bonden der i går med tanke på å utvide banen så det var mulig å leke med 1:5 også. Kjempe grei bonde som har redskap og villig til å hjelpe oss.
    sigpicBaja 5T / Spektrum DX3S /TS Reed 30.5cc 4-bolt w/adjustable timing / a-m-s RWB / Lauterbacher New Style Clutch / PD / TR ++ / VRC BB sidepipe / TC Rollcage.....og masse annet tull
    http://www.teamadriansenracing.com

    Comment


    • #3
      er det ikke mulig å leke med 1:5 sånn som den er da? hva mener du må gjøres for at 1:5 skal kunne leke der?

      grunnen til at jeg lurer er fordi nå er det jo 1:5 bane på greåker ved crossbanen...og kjipt hvis 1:8 banen her i fredrikstad skal bli "ødelagt" ved å forenkle banen(som jo en 1:5 bil sikkert krever) river ikke disse 1:5 bilene opp underlaget no jævlig?blir ille humpete bane?

      når jeg har sagt det så håper jeg selfølgelig at banen kan utvides og brukes av 1:8 og 1:5 uten bekostning for folk med 1:8 buggy/truggy

      er jo ikke største miljøet her i fredrikstad så hadde vært morro å samle de en kan...

      Last edited by fortoggærdi; 11 June 2010, 21:01.

      Comment


      • #4
        Så det er sagt så er ikke det på bekostning av de med 1:8, men en samkjøring mellom de 2 skalene. Snakket med bonden der i går som sagt og han var gira og hadde planer med å utvide område der kvisthaugen ligger nå....hvis du skjønner hvor jeg vil hen. Ja jeg er klar over gropa og brukte den flittig i fjor sommer som fersk LS kjører. Men med et slikt underlag som er der oppe som blir som betong med klinkekuler og et støvhav ut av ville helvete, forstår man fort at slikt går utover utstyret mer enn nødvendig. Kjørte mye på Slevik ifjor også, men 3 bil er jo så og si maks i den skalen som banen er nå. Men skulle dette by på problemer så skal ikke jeg rote meg mer borti den saken...var bare at vi hadde en god kommunikasjon med bonden der igår og at jeg og ett par andre er villig til å gjøre noe mer ut av det. Og når bonden har tilgang til morene-jord så er det jo et pluss for alle parter
        sigpicBaja 5T / Spektrum DX3S /TS Reed 30.5cc 4-bolt w/adjustable timing / a-m-s RWB / Lauterbacher New Style Clutch / PD / TR ++ / VRC BB sidepipe / TC Rollcage.....og masse annet tull
        http://www.teamadriansenracing.com

        Comment


        • #5
          Siden miløet er så dårlig her i Frstad så må vi gjøre noe med det Jeg og nabon har holdt på i et parr uker nå, og er egentlig klare for litt RC meeting kansje nettopp på Slevik
          Har fått nummeret til Fortoggærdi, og han har mitt, så det er bara til og tanke opp og kjøre så fort det blir vær og tid til det Morrosomt med flere typer bilder. Må ærlig si at jeg aldri har sett en 1:5 i aksjon, så det kan bli spennende
          Kyosho Inferno 7.5 sp3 (1:
          Smartech Winner 1 (1:10)
          www.myspace.com/eyeswithlies

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X