Announcement

Collapse
No announcement yet.

KJøp av ny Buggy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KJøp av ny Buggy

    Hei.

    Skal kjøpe ny nitrobil (Buggy) Det skal være en god bil som ikke er spesielt dyr mellom 2 til 5 tusen. Jeg vil ha en bil med litt fart og god kvalitet.

    Her er det bare å komme med forslag!!

  • #2
    Finnes mange forskjellige, Alt ifra Kyosho (ikke mitt valg) til Xray, Mugen, Team Losi (har 2 av dem selv) og mange flere... Men om du først skal bruke noen kroner, så annbefaler jeg ikke en typisk HPI/Kyosho bil, Du kan også kjøpe brukt som er i veldig god stand osv.


    Men i mange tilfeller ville jeg styrt unna Finn.no... Evnt spørre folk her inne hva dem mener.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      hva med serpent.Er knall pris på den og andre på antrade http://www.modellbil.no/shop/index.p...th=801_802_803

      har xray selv og er fornøyd.
      X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
      ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
      hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

      Comment


      • #4
        i starten av december får vi inn The Car fra JQ products, http://jq-products.com/the-news/44-t...release-part-2

        Kanskje det kunne vært noe for deg ?

        Mvh Asim

        Mustit RC
        www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

        Comment


        • #5
          Serpent S811 Cobra er helt klart den bilen som gir mest for pengene i dag. Det er også den bilen som er aller nyest i markedet så her får du de nyeste løsningene.

          Antrade selger denne bilen nå til introduksjonspris så her er det bare å benytte sjansen mens prisen fortsatt er lav.

          Denne bilen er spesielt robust og spesielt laget for å gjøre oss middelmådige førere til gode førere, men er likeså en bil for pallen. Dette går på praktiske og gode løsninger og at bilen er enkel å ha med å gjøre og ikke minst er en bil helt i toppklassen.

          Om jeg ikke hugser feil så tok Morten Thorkildsen 3. plass i NM 2010 med denne bilen og da mer eller mindre rett fra esken uten noe videre erfaring med den.

          Alternativt finnes det til tider gode bruktkjøp her inne så hold evt utkikk.
          Last edited by Crowe; 11 August 2010, 18:09.
          "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

          Comment


          • #6
            Hei. nå har jeg kjøpt en Losi 8ight 2.0 og håper jeg blir fornøyd!!!

            Comment


            • #7
              Det blir du nok

              Sjekk opp litt ang diff olje setup, Så finner du fort din smak, Jeg syntes 5-5-2.5 var best, men hver sin smak.

              Og om du vil se hva dem tåler, så søk opp "kjøring på forus" eller mitt brukernavn på youtube (samme som mitt her inne) så ser du en losi 8ight 2.0 som tåler enormt mye (kun fremre hubs som er oppgradert på den)
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #8
                HPI pulse?

                Comment


                • #9
                  Jeg har en HPI Pulse og er utrolig førnøyd med den!
                  !!!!!ESPEN.ESPEN.ESPEN!!!!!

                  ER PÅ JAKT ETTER HPI BAJA 5B

                  Comment


                  • #10
                    RTR?

                    Originally posted by ford View Post
                    Jeg har en HPI Pulse og er utrolig førnøyd med den!
                    Jeg kjøper aldri en rtr bil igjen!!!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ajnp31 View Post
                      Jeg kjøper aldri en rtr bil igjen!!!
                      holde me dg i den.
                      € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                      € Team Sjølsponsa2012 €

                      Comment


                      • #12
                        hvorfår???
                        !!!!!ESPEN.ESPEN.ESPEN!!!!!

                        ER PÅ JAKT ETTER HPI BAJA 5B

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ford View Post
                          hvorfår???
                          bygg deg en PRO bil så vil du kjapt finne ut hvorfor.
                          € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                          € Team Sjølsponsa2012 €

                          Comment


                          • #14
                            Hpi Pulse er en forbanna god RTR bil,eier en selv og det er den eneste RTR nitro bilen jeg har,alt
                            annet er pro biler.Pro bilene ligger i en helt annen klasse men Pulse 4.6 er en meget bra bil.
                            Har bilen vært utrustet med 7075 allu istedet for 6061 alluminium som den
                            hovedsaklig består av, så kunne man i praksis brukt den
                            i løp(med en.21 motor selfølgelig)
                            sigpic

                            Xray XB8/Xray XB9 2013 spec/Mugen MBX6EUR/Hyper 9 GL/Hotbodies-D8/Team Associated B4.1/Hyper 8.5 Pro/Proline
                            AKA/Novarossi/RB/Piranha/Savox/Sanwa/Losi Mini 8eight C.R.E


                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X