Announcement

Collapse
No announcement yet.

1/8 cup i buggy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Hei er det noe mulighet for å leie transponder ?
    Xray 808 # Novarossi # Savöx # Spektrum

    Comment


    • #77
      Vi har utleie transpondere... og til salgs!
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

      Lei av å knuse motstandere!

      Comment


      • #78
        Originally posted by Skimmy View Post
        Det er ikke 100% ferdig enda, siste finpuss gjenstår. Det kommer bilder om ikke lenge!!
        Vi gleder oss til å se bilder, men jeg tror alle gleder seg mest til å få teste banen!!! Til alle Dere som har tenkt å delta som ikke deltok på
        Hønefoss, så vil Dere da få overraskelsen som førerne der fikk ved innmeldingen Dette er ett lite minne om at man har deltatt i ProCirquit/RB Challenge 2011!

        Så vi håper å se så mange kjente som mulig og det råeste av alt er jo selvfølgelig om det kommer noen nye også Til de som eventuelt ikke har fått det med seg så kjører vi 4 kval runder av 5 minutter med 3 min. oppvarming, og så blir man delt inn i finaler A,B..... osv. Så kjører alle en 40 min. finale

        Tror de fleste synes dette fungerte bra på Hønefoss, så vi kjører på denne gangen også Man får utlevert 1 runde med dekk når man betaler påmeldingen, disse dekkene blir merket. Man kan maksimalt bruke 2 runder med dekk og man kan enten kjøpe 1 runde til med dekk eller eventuelt bruke noe av det man eventuelt har igjen fra de foregående rundene, disse må da bare merkes på nytt.

        Påmelding www.myrcm.ch og 10. Juli ProCirquit-RB Challenge
        www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

        Comment


        • #79
          Originally posted by Ole C View Post
          Påmeldt Gleder meg vilt til å prøve den nye banen!
          skal opp og være moralsk støtte til deg ole , når det ikke går så bra
          tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

          Comment


          • #80
            Det er bra Jeg kommer som vanlig til å gasse alt for mye, og da vet vi hvordan det går...
            Ole Christian Solli
            www.gmbk.no

            Comment


            • #81
              Originally posted by mustitRC View Post


              Så vi håper å se så mange kjente som mulig og det råeste av alt er jo selvfølgelig om det kommer noen nye også Til de som eventuelt ikke har fått det med seg så kjører vi 4 kval runder av 5 minutter med 3 min. oppvarming, og så blir man delt inn i finaler A,B..... osv. Så kjører alle en 40 min. finale

              Påmelding www.myrcm.ch og 10. Juli ProCirquit-RB Challenge
              Wow, kan bli trangt når alle skal kjøre finalen, kniiiis

              Men alvor: Vil dette si at man heller ikke denne gangen kan kjøre seg opp fra C til B finale etc? Vet at flere mistet mye av kjørelysten pga av dette......
              Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

              Comment


              • #82
                Da er det 21 påmeldte. Kom igjen folkens!!

                Comment


                • #83
                  Kan melde om at etter det store regnfallet i helgen, var det kun noen få vannpytter på Geiteryggen, og alle utenfor kjørebanen! Svein var en mester til drenering og annen graving ;o)
                  Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

                  Comment


                  • #84
                    Blir det muligheter for trening på lørdag?


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
                    Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
                    Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Runar80 View Post
                      Blir det muligheter for trening på lørdag?
                      Vi håper det. Mer info om dette og fremdrift kommer etter stordugnad i morgen.
                      [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                      -----------------------------------------------------

                      Comment


                      • #86
                        Påmeldt
                        Claus Didriksen
                        BOMBK

                        Comment


                        • #87
                          Været har endret seg til det bedre!

                          Jeg fikk beskjed av Stig å hacke meg inn på Yr.no og endre været. Dette har jeg nå klart, så nå styrer jeg bare inn den nedbøren
                          som egentlig skal komme på søndag inn på lørdag og mandag Så nå kan man bare melde seg på! Vi kan eventuelt starte løpet litt senere om det skulle være fukt problemer

                          Dette blir sjuke ting!
                          www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                          Comment


                          • #88
                            Ser yr.no melder sol fra kl 20 på søndagskvelden til klokken 02 på natten så da er det bare å satse på midnattsolen - no problemos.
                            "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                            Comment


                            • #89
                              Bra saker, 30 påmeldte nå. Skal vi gå for en full D-finale også eller gutter?

                              Godt hacket Magne, men det er fint om du også tar en prat med din lokale Sjaman og ofrer en hamster eller lignende. Kan ikke skade. (Mulig hamsteren ikke er enig i det, men dog...)

                              Skal bli spennende å se hvordan banen ser ut etter kveldens dugnad. Håper på godt oppmøte og ferdig anlegg.
                              [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                              -----------------------------------------------------

                              Comment


                              • #90
                                Stiiig, hey Stiiiig!
                                Skulle ikke du legge inn flere/nyere bilder? Men du ble vel for ivrig på dugnaden i går, flinke mannen (smiiisk)
                                Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X