Announcement

Collapse
No announcement yet.

1/8 cup i buggy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by BSS View Post
    Et spm til; blir det løp selv om det regner?
    Vi satser da på det, men er jo vanskelig å si da ikke vi selv engang "kjenner" banen, og vet hvordan den oppfører seg i regn. Men dreneringa som er gjort er suveren, det er mye hard leire, vi har tromlet utallige ganger over hele banen og alle hopp er dekket av tepper. Men, spørs jo hvor mange som er interessert i å kjøre hvis det plasker ned ;oP Men, som sagt, værmeldinga for søndag ser bra ut.....
    Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

    Comment


    • Er banen åpen i morgen???

      Comment


      • Originally posted by Petter View Post
        Er banen åpen i morgen???
        Det ser dårlig ut så langt............... Stikker på banen imorra formiddag og tar en titt.

        Comment


        • Ser at det er opphold på banen nå. Er det noen som kan ta en sjefsavgjørelse på om det blir trening i dag, eller ennå bedre - Blir det trening, så starter det f.eks kl 15.00 eller noe i den duren

          Litt enklere å planlegge når man skal reise vet du
          sigpic

          Team Xray

          Comment


          • ............
            Last edited by stigno; 7 September 2011, 21:58.
            XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

            Comment


            • Originally posted by stigno View Post
              Banen stengt i dag, gikk derfra kl 15:45 og stakk innom kl 18 igjen. Fikk da vite at banen hadde vært åpen fra 16-17 Ingen beskjed om noe som helst, hva f### er dette?
              Eh, heter å la været bestemme. Er det ikke det man er vant til fra alle baner / løp? Husk at dette er en bane som er syl-fersk, og man må derfor ta hensyn til det før man sender utpå et helt felt med biler. Hadde bare vært å ta en tlf opp og forhøre deg hvis du absolutt ikke kunne avvente situasjonen, slik de andre gjorde......

              Og det er vel litt vel drøyt å dra den med å si at man ikke fikk beskjed om noe som helst, for at vi ikke fikk gitt beskjed om at været bedret seg betraktelig, og dermed kunne sende ut bilene.......

              Dessuten er vel det at klubben fikk igang trening en gest for de som var der, siden det egentlig er snakk om et én dags løp?

              Gjør oppmerksom på at denne kommentaren helt er min egen, og ikke er på vegne av klubben, som dermed ikke kan lastes hvis du tar den ille opp......
              Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

              Comment


              • Runde 3 ProCirquit/RB Challenge

                Takker alle for en bra gjennomført Race dag Selv med værgudene som ikke helt klarte å bestemme seg, synes
                jeg det gikk over all forventning og banen viste at den kunne takle relativt greie mengder med vann! Den tørket
                kjapt opp og forholdene var ganske like for alle.

                Vil også få Gratulere Lars Erik Moe, som tok sin første seier for året!!! Og det var vel også første seier med
                "THE CAR" Idag så det ut som det meste stemte. Synd at noen førere dro tidlig og ikke lot tålmodigheten holde
                , men uansett så ble det ett flott løp

                Takker til Kim som klarte å holde de fleste førere i sjakk og til alle som var med å bidra til at ting ble som de ble. Kult
                med Bergens gutta som tok turen også Grattis med 2.plass Claus

                Legger ved oppdatert rankingliste. Siste løpet i Spydeberg er det dobble poeng og vi håper virkelig det siste løpet kan sette
                en skikkelig avslutning på en spennende cup. Det er da også premiutdeling. Kult med nye fjes idag også!!! Nå har det vært
                med 62 førere i cupen, så vi er på rett vei.

                Banen var uten tvil utfordrende, men kul og annerledes å kjøre på! Fantastisk jobb av de som har fått den istand!
                Attached Files
                www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                Comment


                • Originally posted by mustitRC View Post
                  Takker alle for en bra gjennomført Race dag Selv med værgudene som ikke helt klarte å bestemme seg, synes
                  jeg det gikk over all forventning og banen viste at den kunne takle relativt greie mengder med vann! Den tørket
                  kjapt opp og forholdene var ganske like for alle.

                  . Synd at noen førere dro tidlig og ikke lot tålmodigheten holde
                  , men uansett så ble det ett flott løp

                  Takker til Kim som klarte å holde de fleste førere i sjakk og til alle som var med å bidra til at ting ble som de ble. Kult
                  De som reiste hjem: Their loss! Men de visste jo ikke hva banen var god for. Vel, ærlig nok: De gjorde ikke vi heller, selv om vi følte oss ganske sikker ;o)

                  Og Kim gjorde, som vanlig en utrolig bra jobb! Hva han får med seg den fyr'n?
                  Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

                  Comment


                  • En veldig bra dag på Geiteryggen. banen var helt sinnsykt drenerende, og underlaget holdt seg så dette er helt TOPP.
                    Et par justeringer her å der veit jeg at dere vil komme til å gjøre. Dette var ilddåpen å bra at dere har et utgangspunkt som dere kan bygge enda mere på i fremtiden.
                    Dere som har bygd banen/layout har gjort en bra jobb.

                    Betryggende med med Kim Larsen på NM å?
                    Kim Gjerstad Oslo
                    Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                    Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                    Comment


                    • Takker for et utmerket arrangement i dag, til tross for at værgudene prøvde å sette en stopper for det hele ved et par anledninger! Banen var utfordrende og jeg følte at vi som stilte med elektro ble godt mottatt. De som var påsettere når vi kjørte gjorde en utmerket jobb, og jeg følte at vi kom vel så godt ut av det som nitro bilene når vi lå på taket

                      Fikk ikke med meg resultatene konkurransen (var tatt ned da jeg skulle sjekke) og det hadde vært flott om disse kunne postes her (detaljerte resultater og ikke bare prosentvis beregnet som i tidligere post).
                      Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                      Comment


                      • Hei.
                        Noen tok med seg en kanne fuel og en fuelflaske for mye etter A finalen. RB fuel og rb flaske.

                        Gi ett pipe 48253088
                        Team Kyosho
                        Kyosho MP9/ZX5/RB5*Orion*AKA*Kopropo*Savox*
                        www.tnrc.ipublish.no www.minicar.no

                        Comment


                        • Originally posted by Lars Erik View Post
                          Hei.
                          Noen tok med seg en kanne fuel og en fuelflaske for mye etter A finalen. RB fuel og rb flaske.

                          Gi ett pipe 48253088
                          Rotehue! Det sto igjen en fuelflaske på pit i går. Kan være den. Du får komme tilbake å lete vettu, hehe Gratulerer med å endelig ha skjønt at man kan ha stå øverst på pallen! Super kjøring.
                          Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

                          Comment


                          • Takker for en fet helg på nye banen,utrolig hvor mye vann den banen tålte
                            Imponert over hva dere har fått til der borte !!
                            Takk Magne,var en del uheldige som gjorde en 2 plass mulig...
                            Og sist men ikke minst takk til Ronny og co for soveplass,taco og god backup
                            Håper det kommer noen bilder...
                            Claus Didriksen
                            BOMBK

                            Comment


                            • Originally posted by Gøril View Post
                              Rotehue! Det sto igjen en fuelflaske på pit i går. Kan være den. Du får komme tilbake å lete vettu, hehe Gratulerer med å endelig ha skjønt at man kan ha stå øverst på pallen! Super kjøring.
                              Jeg rotehue??? har du ikke sett hvor ryddig jeg har det på mekkeplassen min? hehe XD
                              Ja jeg så det lå igjen en flaske, men den var ikke min :P skulle kanskje tatt den hehe... Takk for gratulasjonen
                              Team Kyosho
                              Kyosho MP9/ZX5/RB5*Orion*AKA*Kopropo*Savox*
                              www.tnrc.ipublish.no www.minicar.no

                              Comment


                              • Originally posted by Lars Erik View Post
                                Jeg rotehue??? har du ikke sett hvor ryddig jeg har det på mekkeplassen min? hehe XD
                                Ja jeg så det lå igjen en flaske, men den var ikke min :P skulle kanskje tatt den hehe... Takk for gratulasjonen
                                Sender regning på Gratulasjonen, hehe......
                                Den flaska lakk mer enn alt regnet som kom i går! Tråla området, men ingen flaske eller fuel, så noen har nok fått det med seg. Drive å pakke i andres sine biler da gitt
                                Håper du finner tak i det ihvertfall......
                                Let's kick life in the balls, and keep laughing boys!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X