Announcement

Collapse
No announcement yet.

hpi trophy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hpi trophy

    hey er det noen som har erfaring med hpi trophy 3,5? hvordan er disse? ca fart?

  • #2
    Har hørt at den går mellom 60-70 og at med nøye justering kan du få den til å ligge mellom 70-80. Og at enn med trimming kan toppe 100 lett med denne modellen. Dette kommer selvsagt ann på hvilken type nitro du kjører med og hvor du kjører. Alle jeg har snakket med som eier en 3.5 Trophy har vært veldig fornøyde. Om dette stemmer vet jeg ikke, men en bra buggy er det absolutt
    FG TR4

    FG Baja Buggy - SOLGT














    Comment


    • #3
      du skal misshandle den godt før at noe skal ryke på denne. Har hatt en sånn og var rimelig fornøyd. Brukte modell technics fuel og det passet fint til bilen.
      living in the fast lane

      Comment


      • #4
        Originally posted by San23 View Post
        Har hørt at den går mellom 60-70 og at med nøye justering kan du få den til å ligge mellom 70-80. Og at enn med trimming kan toppe 100 lett med denne modellen. Dette kommer selvsagt ann på hvilken type nitro du kjører med og hvor du kjører. Alle jeg har snakket med som eier en 3.5 Trophy har vært veldig fornøyde. Om dette stemmer vet jeg ikke, men en bra buggy er det absolutt
        hva menes med trimming/hvordan trimmer man den?
        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

        Comment


        • #5
          Originally posted by vapor 28 View Post
          hva menes med trimming/hvordan trimmer man den?
          Nå er jeg temmelig fersk, men på min HPI Pulse som er trolig mye av samme greia har jeg lekt med litt forskjellige tannhjul for å få høyere toppfart, og det funker bra det. Det er vel også mulig å tune litt med forskjellige type eksospotter. For min del så synes jeg det kan gå litt for fort på de små plassene jeg har kjørt. Konsentrerer mest på å få kontroll på bilen ut av svinger på snøen
          HPI Baja 5b SS med TR Racing clutch-system, Zenoah G290RC og CPI Tuned Pipe (Big Bore). Futaba 4PL radio, og Savox servoer.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X