Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motor problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor problem

    Jeg har et proble med min hpi trophy 3.5. Den vill ikke starte jeg har skrudd hsn, lsn og idel skrua tilbake til som da den var ny men den funker fortsatt ikke, har også kjøp ny glødeplug. Lurer på om noen kansje vet hva som er feilen. Er det noen rc verksteder i nærheten ac drammen oslo omerådet.

  • #2
    Du har sjekka at pluggen gløder, ?, at det er strøm på gløderen..? Justering av nålene er litt finjustering,, men fabrikkinstillinger skal være et godt utgangspunkt..
    Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

    sigpicTeam Elefun

    Comment


    • #3
      Originally posted by Bompi View Post
      Du har sjekka at pluggen gløder, ?, at det er strøm på gløderen..? Justering av nålene er litt finjustering,, men fabrikkinstillinger skal være et godt utgangspunkt..
      Det var det aller første jeg sjekket

      Comment


      • #4
        Da må du sjekke at det kommer fuel inn i forgasseren,, se i slangene,, evnt blås i slangen som går inn på toppen av tanken så det kommer inn i forgasseren,, og så skal det bare væe rette instillinger (fabrikk) og styrke i armen til snorstarten..
        Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

        sigpicTeam Elefun

        Comment


        • #5
          Ok da skal jeg prøve dette. Takk

          Comment


          • #6
            Hvis ikke du får det til,, er det jo klubber i Oslo, og Drammen som kan hjelpe,, f.eks www.OMBK.no og www.hmbk.no Det er lite aktivitet på denne årstida, men det er lov å sjekke det ut..
            Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

            sigpicTeam Elefun

            Comment


            • #7
              Står du ute i kulda?? det kan være en faktor.....
              Forvarm toppen, det hjelper alltid, kanskje den ikke tåler og bli skrudd tilbake
              til factory settings, etter at den er tunet, kan drukne i fuel da..
              Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

              Comment


              • #8
                Står inne når jeg prøver å starten, men jeg tror jeg og fattern skal prøve varme motoren med varmepistol før vi starter den. Jeg tror ikke den blir ødelagt å stille den tilbake til factory settings hpi sine biler er ganske pålitelige

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X