Announcement

Collapse
No announcement yet.

Utstyr 2012 sesongen !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Næhhh, har EDB mannen klart å endre signaturen sin helt selv? hehehe

    Comment


    • #47
      Den avataren blir stående inntill videre den... Ikke driv hyss med meg!
      Morten Thorkildsen.
      Team Mustit.no--Associated--RB--JConcepts--Byron--HighestRc--ProtekRc

      Comment


      • #48
        Originally posted by MT View Post
        Den avataren blir stående inntill videre den... Ikke driv hyss med meg!
        Du er og blir formann Morten!!
        Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

        Comment


        • #49
          Team Kyosho
          Kyosho MP9/ZX5/RB5*Orion*AKA*Kopropo*Savox*
          www.tnrc.ipublish.no www.minicar.no

          Comment


          • #50
            Kun i Kyosho raceshop du finner den under 6000kr. Alle andre steder koster den endel mer. KRS har andre innkjøpspriser enn de vanlige butikkene har jeg hørt. Om det stemmer, det vet jeg ikke. Kristian er en fin fyr å ha med å gjøre han

            Comment


            • #51
              Spiller ingen rolle hvilket av pro-merkene det er, det er han som ratter redskapen som er avgjørende
              Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
              Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
              Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

              Comment


              • #52
                Det blir hvertfall EN Losi i svermen av Ass, Kyosho og Mugen
                Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
                Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
                Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

                Comment


                • #53
                  Der tror jeg du tar feil, +4 er en av de aller aller snilleste motorene du får kjøpt med tanke på bunndrag. Den er så silkemyk å kjøre at du tor du mangler motor overalt, men det er mer enn nok effekt i den motoren til å klare det aller meste Det dreier seg mye om clutch og riktig justering av motoren.

                  en liten historie, i Skien hadde de to små kuler etter en 180 grader. Sturla Bråthen kom ikke over de hoppa med en værsting av en RB. Jeg spratt over begge to lett som bare det. Trikset var å gasse riktig... Sturla fikk det til etterhvert å rævkjørte meg som vanlig. Det er minst like mye teknikk og tuning av bil/clutch som får ting til å virke, ikke bare nok motor

                  Og sånn for at ikke trådpolitiet skal klikke helt, det blir trolig JConsepts dekk også. HEHEHEHE

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by A.M View Post
                    Riktig det Samen. Hjelper å sitte å kløppe en kvadrat leksanplater for å forberede seg når man VET det vil regne. Hadde ikke engang en egen regværsbil som andre har. Jeg vil forresten snakke litt med Ken om det med regnværsbil. Syntes vi bør begynne å merke chassis, slik at det ikke bare er å ta ut en annen bil når det regner. Jeg har en egen regnværsbil jeg men syntes ikke det er riktig ivenfor de som har ikke har råd til det. Vi skal konkurere på like vilkår!!

                    Blir forresten RMV utsyr også i år slik at jeg holder meg på Topic her. Ellers så blir jo trådpolitiet helt rusk!!!

                    Var vel ikke så mye vann på banen når du kjørte semi øyvind? Så ikke deg i finalen, hehe. Men har vel en følelse av at det har forandret seg litt til i år.. Du bør vel kanskje konsentrere deg mer om det du driver med der du er. Knekk en felg, er det ikke det man sier?
                    Så ikke denne:P

                    Dårlig justert motor som ødela for meg da gitt, leda semin (3 motorstopp) Men har vel lært noe siden den gang, FORHÅPENTLIGVIS:P
                    Tror 2012 blir ett knall år, med mye artig kjøring og god stemning
                    Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                    Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                    Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Lars Erik View Post
                      Fin nettside det der

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X